Takk for tilbakemeldingene.
Bra at du regner bloggen til plussida, Ove. Om du skulle lage en egen kunne du kanskje kalle den "En mann ved navn Ove" ?
Og joda, freezvik, planken er både billig og funksjonell, jeg bruker samme løsning selv.
Rullene har jeg enda ikke prøvd, ikke skrudd noe særlig på scooteren og minimalt med plass til å flytte den rundt i garasjen.
Før eller siden treffes man enten langs veien, eller i andre sammenhenger.
Selv har jeg tenkt meg nedover til Nordland på Norgestreffet til sommeren, hvis jeg får bytta vakt i uke 26.
Må bare ligge lavt i terrenget til over påske, for jeg akter ikke å bytte til meg påskevakta.
Nå, det blir alltids en løsning. Det er alltid noen som vil stokke om på vaktukene ifbm ferien.
Vinterens prosjekter er snart i boks.
Nybehandlet eksosanlegg ble montert for ei stund siden, og sykkelen måtte ut i dagslys for en liten "session" i helga.
Delene jeg skulle lakke selv er også ferdige, og i "god bruksstand" etter mye appelsinskall, sliping med varierende resultat og nye runder med sprayboksen.
Da er det vel bare en skramlelyd i frontløkta som står igjen ?
Alt i fra tanken til kåpe/kåpeglass, instrumenter har vært mistenkt som årsak til en skarp skramlelyd i flere år.
Helt til æ tilfeldigvis la fingran på løkteglasset mens motorn gikk på tomgang i høst en gang.
Da forsvant lyden, og kom tilbake straks æ fjerna fingran.
Her er de siste bildene av det "nye" eksosanlegget.
DSCF3413.JPG
DSCF3415.JPG
DSCF3416.JPG
DSCF3418.JPG
DSCF3421.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.