Andre med interesse for Honda Bol D'Or syklene?
-
- Motorsykkelen din: Div japseveteraner + -97 VFR
- Kontakt:
Re: Andre med interesse for Honda Bol D'Or syklene?
Så må vi jo få med dette her
Det rauter i røret, som vi sa på 80-tallet...
http://vintagesuperbike.com/photos/own/1980Honda.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vintagesuperbike.com/photos/own/1980Honda.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Har Hynes og Clymer i tillegg flere 100 sider skrevet ut fra en verkstedskatalog med alle tillegg tror jeg for de forskjellige utgaver.
Må fikselakkere litt på den nylakkerte tanken.
Ett lokalt bilverksted greide å bøye den ene avslutningen fremme på tanken, ble ett lite brekk der i den nye lakken.
Har delvis bent dette ut med tang, men må gåes over senere.
Sees ikke så lett, men var svært irriterende da alt var nylakkert og meget pent utført.
Må fikselakkere litt på den nylakkerte tanken.
Ett lokalt bilverksted greide å bøye den ene avslutningen fremme på tanken, ble ett lite brekk der i den nye lakken.
Har delvis bent dette ut med tang, men må gåes over senere.
Sees ikke så lett, men var svært irriterende da alt var nylakkert og meget pent utført.
- gsx750_80
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Kontakt:
Noen som vet hvordan man kan se på en motor om det (sannsynligvis) er CB 1100 F eller R variant, bortsett fra på motordeksler?Kjellrf skrev:Enig. H & B har klassiske stålrør, alle andre bruker plast i dag.DrGreve skrev:Satt faktisk og tenkte på H&B etter at jeg så en CB Bol`dor på mobile.de med Givirack. Så direkte stygt ut etter min mening :)
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;
(Skal se på en motor som mangler ett eller to av (magnesium-) dekslene..) Står motornummer preget inn noe sted?
(I så fall er det vel SC05... for R-type, og SC11 for F..)
mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Motornummeret står vel oppå blokka på ei rett flate innafor clutchdekslet ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- gsx750_80
- Kontakt:
Takk, det er vel et sted å begynne å lete, ja.. Det er i alle fall der det finnes på GSX'er fra tidlig 80-tall..Jompa skrev:Motornummeret står vel oppå blokka på ei rett flate innafor clutchdekslet ?
- gsx750_80
- Kontakt:
En bra en her, og:SveinT skrev:Så må vi jo få med dette her![]()
http://orangecounty.craigslist.org/mcy/4982651677.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dyreste jeg har sett i USA, så langt.
mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
- gsx750_80
- Kontakt:
Bra, denne og:SveinT skrev:Så må vi jo få med dette her![]()
http://www.cycletrader.com/listing/2014 ... -116081292" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Motorsykkelen din: Div japseveteraner + -97 VFR
- Kontakt:
Fy flaten, det var en rå Spencer replica

Til salgs er den også...

- gsx750_80
- Kontakt:
Ja, flott sykkel. Hadde vært artig å vite om de har tatt noe særlig ekstra ut av motoren.SveinT skrev:Fy flaten, det var en rå Spencer replica![]()
Til salgs er den også...
Det er antakelig vesentlig mer "sprut" i CB 1100 fra 80-tallet enn de som kom for få år siden..
Litt mer om sykkelen her:
http://www.cycleworld.com/2015/04/28/wi ... oundation/" onclick="window.open(this.href);return false;
mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
Hei. Jeg ser det er flere med kunnskap i denne tråden om disse Bold`or syklene. KAnskje det er noen he som har ett tips om hvor jeg kan oppsøke motordeler? Har kikket litt på davidsilverspares.com og diverse. Men ikke funnet alt jeg ser etter. Jeg ser etter komplett kamkjede strammer.Men fant bare den ene. OG har også søkt rundt på nett uten lykke. Kanskje det er noen her som har litt ekspertise hjelp? På forhånd takk Mvh Poppen :)
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Hei Poppen84Poppen84 skrev:Hei. Jeg ser det er flere med kunnskap i denne tråden om disse Bold`or syklene. KAnskje det er noen he som har ett tips om hvor jeg kan oppsøke motordeler? Har kikket litt på davidsilverspares.com og diverse. Men ikke funnet alt jeg ser etter. Jeg ser etter komplett kamkjede strammer.Men fant bare den ene. OG har også søkt rundt på nett uten lykke. Kanskje det er noen her som har litt ekspertise hjelp? På forhånd takk Mvh Poppen :)

og velkommen hit til MCsiden.no.
Jeg er ikke den rette til å svare på det du spør om. Men jeg satser på at andre med peiling kommer på banen etter hvert.
Er mange med mye god kunnskap her inne :) .

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Kjellrf
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
Har du prøvd en vanlig Honda-forhandler?
Mulig jeg har den ene strammeren til SuperBold'Or liggende, den mellom kammene. Forskjellig nr fra 900.
Mulig jeg har den ene strammeren til SuperBold'Or liggende, den mellom kammene. Forskjellig nr fra 900.
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Jeg har ikke forsøkt hos noen forhandlere enda. Vært å kikket mye rundt på nettet bare. Og overalt står det at delene er ikke lenger tilgjengelig. Og eller er ute av produksjon hos produsent. Det er. Del med delenr 14500-mg1-670 jeg ser etter nytt. Og alt av skinner til kamkjede. Mens jeg bare fant 14530-mg5-670. Men har funnet noen i Nz som lager nye. Eventuelt får jeg se om ikke jeg får laget noe selv ut av litt pom om jeg ikke finner delene.Kjellrf skrev:Har du prøvd en vanlig Honda-forhandler?
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Kjellrf
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
Mener det er 14530-MG5-670 jeg har liggende
Medlem av Tønsberg mc klubb