God ide!kalleklovn skrev:Ja. Får vel kanskje ta en tur med Bjerknez til Skien vettuToven skrev:Oi oi, dette vil bli moro fremover kan jeg tenke meg
Du kan jo bare sitte på meg bort vetu, så slipper du å slite den helt ut

God ide!kalleklovn skrev:Ja. Får vel kanskje ta en tur med Bjerknez til Skien vettuToven skrev:Oi oi, dette vil bli moro fremover kan jeg tenke meg
Det hadde vært artig.kalleklovn skrev:Haha. Nei. Dette blir altfor moro. Vi får hooke opp om ikke altfor lenge så du får prøve vidunderetFsva skrev:Dette ser bra ut.Jeg tviler på at du kommer til å kjede deg mye i år
Var stilige de der!kalleklovn skrev:Da har jeg bestilt meg noen nye bar-end mirrors. Så kule ut og kostet 400 kroner, så tok sjansen fra e-bay![]()
Takk! Det skal jeg så absolutt gjøreSverreOlsen skrev:Var stilige de der!kalleklovn skrev:Da har jeg bestilt meg noen nye bar-end mirrors. Så kule ut og kostet 400 kroner, så tok sjansen fra e-bay![]()
Har hatt lyst til å få prøvd ut den typen speil eg og men aldri blitt noe av. Du må poste bilder og skrive hvordan dem er i bruk da når den tid kommer :-P
Jeg så at du er på utkikk. Var inne på finn, men var ikke mye å finne der gitt. De skulle bli ferdig med all monteringen i dag. Tok MYE lengre tid enn det de hadde sett for seg, så glad jeg allerede har betalt. HahahaBjarne89 skrev:Når får du sykkelen:)? Må poste mye bilder:) driver og leter etter en street triple om dagen. Så håper det dukker opp en til salgs snart;)
Joda, du har et poeng faktisk... Uansett, tøffe speilkalleklovn skrev:Ja, syntes de var kule og kan passe svært godt med mine røde detaljer over alt :)
Når du driver Lanesplitting trenger du jo ikke speilene uansett![]()
Bare å ta de inn og ut etterpå