Will do sir!Bjerknez skrev:Men neste gang du er ute å putrer så har du med å dra ræva di hjem til meg en tur så vi får sparket litt dekk![]()
Blir med på det så lenge det er kjørbart vær :) Da kommer jeg lett innom på kaffe og vaskBjerknez skrev:Tenkte jeg skulle dra ut sykkern til helgen og få tatt vårvasken. Du er velkommen til en sykkelvasktreff![]()
Jeg har høytrykkspyler, skumkanon, såpe, polish, voks og full pakke. Det eneste du bør ta med deg er sykkern og godt humør![]()
Bjerknez skrev:Tenkte jeg skulle dra ut sykkern til helgen og få tatt vårvasken. Du er velkommen til en sykkelvasktreff![]()
Jeg har høytrykkspyler, skumkanon, såpe, polish, voks og full pakke. Det eneste du bør ta med deg er sykkern og godt humør
EDIT: Ja, jeg har til og med en dedikert luftsblåser som man blåser vannet av sykkelen med![]()
En slik:
Ah.... :[-o<kalleklovn skrev:Hahahaha! Er det ikke snø eller is så er det vel kjøreføre AJ??? Kjøresesongen er jo såpass kort, at når vi faktisk kan kjøre, så MÅ vi kjøre.
Ok...Bjerknez skrev:Din dumming AJ. Hvordan våger du å kalle meg for tøysetulling!![]()
Når solen er fremme, veiene er helt/delvis tørre og temperaturen er over 2 varme, så er det vår
Føler meg ikke helt vel jeg heller når jeg jeg kikker ut av vinduene...JLafton skrev:Ikke legg ut mer kjørebilder før jeg er på veien, jeg blir bare kvalm når jeg titter ut her hjemme, å jeg bare ser snø og is![]()
Haha. Du skulle hentet den på Graarud får å ta en tur, og deretter satt den på henger. Jeg håper virkelig å få kjørt i morgen, men med 0-2 grader er jeg litt skeptisk.JLafton skrev:Ikke legg ut mer kjørebilder før jeg er på veien, jeg blir bare kvalm når jeg titter ut her hjemme, å jeg bare ser snø og is![]()
Jeg kan trøste dge med at heller ikke jeg har tatt frem sykkelen ennå, men jeg tar det ikke så tungt. Den står rett inne i garasjen og plutselig en dag så får den luftet seg. Kanskje til helgen. Så klart skal seansen filmes og video blir lagt ut.JLafton skrev:Ikke legg ut mer kjørebilder før jeg er på veien, jeg blir bare kvalm når jeg titter ut her hjemme, å jeg bare ser snø og is![]()
Jeg skal LETT være med på den seansen og videoen.Bjerknez skrev:Jeg kan trøste dge med at heller ikke jeg har tatt frem sykkelen ennå, men jeg tar det ikke så tungt. Den står rett inne i garasjen og plutselig en dag så får den luftet seg. Kanskje til helgen. Så klart skal seansen filmes og video blir lagt ut.JLafton skrev:Ikke legg ut mer kjørebilder før jeg er på veien, jeg blir bare kvalm når jeg titter ut her hjemme, å jeg bare ser snø og is![]()