Å det er det ikke alle som syns!kalleklovn skrev:Takk for det xyvind, Bjerknez er en kjernekar han!

Neida... vi er vel alle (eller vertfall de aller fleste av oss) veldig hyggelige mennesker. Jeg sender derfor en manneklem tilbake og sier "ditto"

Å det er det ikke alle som syns!kalleklovn skrev:Takk for det xyvind, Bjerknez er en kjernekar han!
Til alpeland nå!?kalleklovn skrev:Nå er det alpene som gjelder de neste fem dagene. Ha en strålende uke alle sammen. :)
Jeg ha'kke no' i Østerrike å gjøre om vinteren, men! det er booket to overnattinger i Sölden til sommerenkalleklovn skrev:Da er turen til Østerrike ferdig. Bare for å forsøke å terge/misunne litt så var det like herlig som det ser ut som![]()
Det høres veldig bra ut det også. Da kjører dere sykkel regner jeg med?AJ skrev:Jeg ha'kke no' i Østerrike å gjøre om vinteren, men! det er booket to overnattinger i Sölden til sommerenkalleklovn skrev:Da er turen til Østerrike ferdig. Bare for å forsøke å terge/misunne litt så var det like herlig som det ser ut som![]()
før vi tar fatt på etappen Timmelsjoch - Mandello del Lario
.
På returen tar vi turen innom Mattighofen hvor de lager flotte KTM motorsykler.
Oh yes!kalleklovn skrev:Det høres veldig bra ut det også. Da kjører dere sykkel regner jeg med?AJ skrev:Jeg ha'kke no' i Østerrike å gjøre om vinteren, men! det er booket to overnattinger i Sölden til sommerenkalleklovn skrev:Da er turen til Østerrike ferdig. Bare for å forsøke å terge/misunne litt så var det like herlig som det ser ut som![]()
før vi tar fatt på etappen Timmelsjoch - Mandello del Lario
.
På returen tar vi turen innom Mattighofen hvor de lager flotte KTM motorsykler.
Tror dette blir bra, jakalleklovn skrev:Høres fantastisk ut. Riktig god tur.