http://www.24mx.no/a9-kjederens-2-pk

Noen som har erfaring med denne?
Grattis. Hatt denne i 3 år nå :) Kjempe fornøyd. Digger SRC systemet til den. Dog er jeg missfornøyd med lyden når noen ringer, men med musikk går det greit. Så skal det sies at jeg sjelden hører på musikk og snakker i tlf mens jeg kjører, men den er helt gull når det gjelder intercom. 3 av kompisene mine har også denne hjelmen. Blir det ny hjelm på meg etterhvert så oppgraderer jeg til C3proraster skrev:Det ble en oppgradering på hjelmfronten; en Schubert C3, min første åpningshjelm med innlagte solbrillerSpent på å få teste ikke minst lydforholdene i denne.
Den innebygde solbrillen er helt topp - spesielt når du kjører inn og ut av tunnellerraster skrev:Det ble en oppgradering på hjelmfronten; en Schubert C3, min første åpningshjelm med innlagte solbrillerSpent på å få teste ikke minst lydforholdene i denne.
WORD!E-strom skrev: Den innebygde solbrillen er helt topp - spesielt når du kjører inn og ut av tunneller![]()
Må ikke montere en egen betjeningskontroll, altså?xyvind skrev:Originale varmeholker til TracerenEr visst lagt opp kontakter i sykkelen, så det er plug'n'play.
De styres fra kontrollen på venstresiden av styret
Ut ifra det jeg leste på et Tracer-forum, styres de fra den kontrollen som allerede er der. Det er en liten hurtigmeny som man kan scrolle gjennom. Tror de kommer opp der som en egen post. Vi får se, er ikke 110% sikker, om det er lov til å si detAJ skrev:Må ikke montere en egen betjeningskontroll, altså?xyvind skrev:Originale varmeholker til TracerenEr visst lagt opp kontakter i sykkelen, så det er plug'n'play.
De styres fra kontrollen på venstresiden av styret
Veldig bra i så fall
Nesten for godt til å være santOlav K skrev:Ikke kjøpt, men vunnet..
Har omsider fått hentet/bestilt og levert Ipone produktene jeg vant i fotokonkurransen før jul![]()
Måtte prøve kjederensen umiddelbart, nå er jo kjedet på Speedy alltid ulastelig rent og pent, men heldigvis står det en annen sykkel i cave'n med gørmøkkete kjede.... og FOR en virkningsgrad. Var bare å spraye på og møkka rant av...ja nettopp, den rant av. Hossi'anna, halleluja.
Så Ipone kjederens er både renslig og effektivt. Bare husk å dekke til gulvet, om du ikke vil grise det til. Stort pluss for den hendige børsten man setter på sprayboksen.
Takk til MC-Deler på Vartdal for premien![]()
![]()
![]()
[img]http://i42.photobucket.com/albums/e335/ ... ofq8ft.jpg[/img]