Jeg har ikke kjørt MT-09 Tracer, men testet ut Explorer 1200 et par dager i 2012 da jeg endte opp med en Stelvio i stedet for Explorer, som jeg så for meg som min neste sykkel.Bjerknez skrev:Jeg har kjørt både Exporer 1200 og MT09 Tracer og effektmessig føltes Traceren hakket vassere faktisk...
Det årner vi vettuAJ skrev:
Må får prøvd Tracer'n i år. Interessant å se hvordan den oppleves i forhold til 1290'en....
Å jadakjellv skrev:Det årner vi vettuAJ skrev:
Må får prøvd Tracer'n i år. Interessant å se hvordan den oppleves i forhold til 1290'en....
Har bestilt denne som demo i år. Du tar vel en tur til disse trakter i år også :)
1290'en er/virker nok mer "påkostet". Den fremstår som en mer voldsom adventure sykkel, noe den sikkert også er. Men husk... den koster ca. 100.000,- mer(!) Får man 100.000,- mer sykkel? Det tror jeg faktisk ikke...AJ skrev:Jeg har ikke kjørt MT-09 Tracer, men testet ut Explorer 1200 et par dager i 2012 da jeg endte opp med en Stelvio i stedet for Explorer, som jeg så for meg som min neste sykkel.Bjerknez skrev:Jeg har kjørt både Exporer 1200 og MT09 Tracer og effektmessig føltes Traceren hakket vassere faktisk...
Explorer'en skuffet mer enn den overrasket. Det motsatte var tilfelle med Stelvio'en, som overrasket stort.
Så jeg trorBjerknez kan være inne på noe her...
kjellv skrev:Det årner vi vettuAJ skrev:
Har bestilt denne som demo i år. Du tar vel en tur til disse trakter i år også :)
Dessverre, MT-10 er ikke bestilt av oss. En så liten forhandler som vi er må være ganske kritisk i bestillingslistene. Kan ikke bestille noe vi ikke er ganske sikker på å få solgt i inneværende år.hakhap skrev:kjellv skrev:Det årner vi vettuAJ skrev:
Kanskje en MT-10 og? men litt usikker på om jeg får anledning å komme meg opp i de traktene i år![]()
med eller uten MT-10 prøvekjøring
Jeg syns det er veldig bra at dere tar inn en demo av MT-09 Tracer.kjellv skrev: Dessverre, MT-10 er ikke bestilt av oss. En så liten forhandler som vi er må være ganske kritisk i bestillingslistene. Kan ikke bestille noe vi ikke er ganske sikker på å få solgt i inneværende år.
Ellers er du veldig velkommen hakhap. Vi var nær ved å møtes sist du var på disse trakter, da satt du fast i Hellesylt med havarert hjullager. Jeg var nær ved å ta en tur for å hjelpe deg. Men kanskje vi treffes neste gang
Ja neste gang jeg er opp der må det bli en tur til deg :) takk for tilbudt hjelp den gangen.kjellv skrev:Dessverre, MT-10 er ikke bestilt av oss. En så liten forhandler som vi er må være ganske kritisk i bestillingslistene. Kan ikke bestille noe vi ikke er ganske sikker på å få solgt i inneværende år.hakhap skrev:kjellv skrev:Det årner vi vettuAJ skrev:
Kanskje en MT-10 og? men litt usikker på om jeg får anledning å komme meg opp i de traktene i år![]()
med eller uten MT-10 prøvekjøring
Ellers er du veldig velkommen hakhap. Vi var nær ved å møtes sist du var på disse trakter, da satt du fast i Hellesylt med havarert hjullager. Jeg var nær ved å ta en tur for å hjelpe deg. Men kanskje vi treffes neste gang