Vanlig med recall på recall?

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Brukeravatar
vim
Motorsykkelen din: Ducati Supersport

Vanlig med recall på recall?

Legg inn av vim »

Fikk i helgen en recall på likeretteren på min GSXR750 K9, men denne er byttet en gang tidligere.
Ble bare nysgjerring: Er det vanlig at produsenter (eller Suzuki) stadig rører det til og må gjøre recalls på tidligere recall?

Så kan man jo bare lure på om den recallen som er gjort på masterpunpa holder, eller om det kommer recall på denne også - rett etter at bremsene svikter i en nødstopp... :crazy:

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Vanlig med recall på recall?

Legg inn av AJ »

Mener å ha lest om slike tilfeller tidligere, men husker ikke lenger hvilket merke ogbmodell det var.
Har man først laget en svak komponent så er det antakelig ikke gitt å få rettet på svakheten ved første forsøk...

EasyRider
Motorsykkelen din: Kawa

Legg inn av EasyRider »

vim skrev:Fikk i helgen en recall på likeretteren på min GSXR750 K9, men denne er byttet en gang tidligere.
Ble bare nysgjerring: Er det vanlig at produsenter (eller Suzuki) stadig rører det til og må gjøre recalls på tidligere recall?

Så kan man jo bare lure på om den recallen som er gjort på masterpunpa holder, eller om det kommer recall på denne også - rett etter at bremsene svikter i en nødstopp... :crazy:
Fikk recall i posten selv for noen uker siden til Vstromen.

Jeg er storfornøyd med at Suzuki forsatt gidder å koste på min gammle Vstrom (2008). Vil faktisk gå så langt å si at dette viser at de tar sikkerhet på alvor. Er vanskelig å luke ut alle feil før en lanserer et produkt. Særlig feil som først kommer etter noen år.

Min skal også inn for å rette en feil som er rettet opp fra før :P Spenningsregulatoren.

Sist den var inne ble den byttet fordi den kunne smelte, bli for varm. Denne gangen er det fordi den kan slutte å virke eller gi for lav spenning.

Gir tommelen opp for Suzuki :thumleft
Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------

ZZR-Erling

Legg inn av ZZR-Erling »

Nei, det er uvanlig, men det hender ja. BMW har hatt noen slike gjentagende recals.

Svar