Er det noen som har noen erfaring med dette?
Jeg skal til Phuket neste uke på ferie og tenkte jeg skulle sjekke mulighetene for noe skreddersydd kjøreutstyr.
Men - har søkt en del på nettet og finner egentlig ingenting.
Så derfor spør jeg her: Noen som har noen gode tips?
Kjøpe skinndress i Thailand
Re: Kjøpe skinndress i Thailand
Har dei i det heile teke kjøreutstyr der nede da?
Sent fra min C6903 via Tapatalk
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Samme tenkte jeg...gorbys skrev:Har dei i det heile teke kjøreutstyr der nede da?

I den delen av verden er det vel størst mulighet for gode kjøp i Pakistan, som jo er en storprodusent av MC-klær.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
De har en del SBK o.l racing der så det finnes nok, men hvis det er thai produksjon or kjente merke er noe annet
gorbys: det var det jeg tenkte også.
Får se meg litt rundt når jeg er der og rapporterer tilbake hvis jeg finner noe spennende.
Får se meg litt rundt når jeg er der og rapporterer tilbake hvis jeg finner noe spennende.
Hei Kawaman. Jeg er mye i Patong. Vet det er en skinnforretning i Sawatdirak Rd som skreddersyr klær. Du kunne tatt en tur innom dem. :) Det holder til en MC-klubb i samme gate.
Sidegata til Bangla road. 100m fra stranda, på høyre side av veien når du går oppover.
http://www.friendshipleatherwear.com/
Sidegata til Bangla road. 100m fra stranda, på høyre side av veien når du går oppover.
http://www.friendshipleatherwear.com/
Oi se der ja. Supertips! Takker, den skal jeg sjekke nærmere. Skal bo på Karon beach så det er ikke spesielt langt unna 

Kult!!KawaMan skrev:Oi se der ja. Supertips! Takker, den skal jeg sjekke nærmere. Skal bo på Karon beach så det er ikke spesielt langt unna
Her må du holde oss informert hvordan dette bli!!
"Do the right thing"
Tid for en liten oppdatering herfra. Herlig plass å ha vinterferie, det er helt sikkert
Plenty med skreddere men skinndress til mc-bruk... det må man nok ordne andre steder.