I all enkelhet med varme pølser og lompe for de som stikker innom, noe kaldt å drikke, være seg godt springvann pumpet opp fra dypt ned i grunnen eller annet drikke. Å nyte medbrakt går selvfølgelig også an...

Bålpanne for grilling vil også kunne stå til disp og det vil naturligvis også bli servert kaffe tilbedt på god gammaldags 'kokekaffe' vis.
Så kan folket slå seg ned på vår ringe eiendom og juge, sparke dekk og slappe av litt før ferden går videre på dagsturen.
Vi bor 6 mil nord for Oslo i svært landlige omgivelser med god grusvei de siste 500 meterne fra asfaltert vei.
Det finnes mange artige veier å utforske her på Hadeland for de som måtte ønske det.
Blir ingen organiserte turer fra min side på en dag som dette, men jeg kan gjerne komme med tips om veier det er verd å sjekke ut.
Om det er interesse for dette kan det også hende jeg kan invitere vår lokale Moto Guzzi forhandler til å stille med en Guzzi demo-modell for en liten testtur.
Med alle mulige forbehold siden jeg ikke har luftet tanken for dem enda.
Noen interesse for dette?
I så fall, når bør det skje? Tenker at det er mest naturlig å arrangere en slik dag på en lørdag.
Vil selvfølgelig også være avhengig av været...
Så om det blir noe av og det viser seg at været ikke spiller på lag så, vil vil hele greia bli avlyst på kort varsel.