Må si prisen gjorde den interessant igjen...
Euro-prisen på 12100 uten ABS og DCT i Tyskland, gjorde at jeg trodde den ville havne på 14K EUR med DCT og ABS, som til forveksling er ca der R1200GS modellene starter, men her kommer den tydeligvis gunstig ut m/norske avgifter pga litt mindre motorvolum og litt mindre hk. Må si den DCT-greia frister... blir vel a la bil med DSG automatgir og det er det beste automatgiret som gir bøtter med moment fra start...
2015 - Honda CRF1000L Africa Twin
Re: 2015 - Honda CRF1000L Africa Twin
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
- Flanker
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Kontakt:
Jeg er enig, prisen er lavere enn hva jeg hadde trodd. Det må bli en prøvekjøring så tidlig som mulig i 2016, så får vi se... En ABS/DCT i Dakar rally farger hadde ikke vært så gærnt det! Hvis sykkelen innfrir da, vel og merke. Den skal i såfall erstatte BMW R1200GS, og da skal den oppleves som noe ut over ordinær japse for at jeg skal vurdere å ringe banken...
-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
En nytelse å se denne i aksjon
!
Honda og Moto Guzziforhandleren rett borti nabolaget her på bygda får inn en slik straks den lanseres her i landet nå i høst. Er vel rett rundt hjørnet tenker jeg.
Da er det bare å avsette noen timer til detaljestudier
!
Om det kommder til å bli tatt noen bilder?
Mnjaaa...
Får se da...
[video]https://www.youtube.com/watch?v=dOed6Osrj4E[/video]

Honda og Moto Guzziforhandleren rett borti nabolaget her på bygda får inn en slik straks den lanseres her i landet nå i høst. Er vel rett rundt hjørnet tenker jeg.
Da er det bare å avsette noen timer til detaljestudier

Om det kommder til å bli tatt noen bilder?
Mnjaaa...
Får se da...

[video]https://www.youtube.com/watch?v=dOed6Osrj4E[/video]

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Bringisen
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Ser ut som en veldig flott sykkel dette, en hard konkurrent til BMW 800 GS , Triumph 800 Tigeren og KTM 990. Ser foreløpig ut til at prisene også er veldig gunstige.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Inntrykkene fra folkene hos MCN:
http://www.motorcyclenews.com/news/firs ... in-launch/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motorcyclenews.com/news/firs ... in-launch/" onclick="window.open(this.href);return false;

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Noen detaljbilder av nye Africa Twin
Var innom Hadeland MC og Fritid i dag og knipset noen bilder av nye Africa Twin.
Sykkelen ga et meget godt førsteinntrykk
!

Sykkelen ga et meget godt førsteinntrykk