
Suzuki GSXR600 K6 tuning
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
ingenting er som ei kåpe å gjemme seg bak når en bikker 160+ 

Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
110-125km/t er den ideele farten for at jeg skal sitte oppreist på sykkelen uten og holde meg oppe med armene. :) Under den farta ligger all vekta på armene og litt på ryggen, men i 110-125km/t holder vinden meg oppe.
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
160-170 trivs vi best i på AB som marsjfart ..med noen fine drag opp til rundt 200 innimellom. Ellers er jo AB kun et laaaaaaaangt gjesp..bokstavelig også.
Re: RE: Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Ab? :)ZZR-Erling skrev:160-170 trivs vi best i på AB som marsjfart ..med noen fine drag opp til rundt 200 innimellom. Ellers er jo AB kun et laaaaaaaangt gjesp..bokstavelig også.
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: RE: Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Forkortelse for Autobahn.SimonK6 skrev:Ab? :)ZZR-Erling skrev:160-170 trivs vi best i på AB som marsjfart ..med noen fine drag opp til rundt 200 innimellom. Ellers er jo AB kun et laaaaaaaangt gjesp..bokstavelig også.
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Ahh, ja der er det bare og gasse på :)
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Noen som veit om dyno som eg kan få mappa sykkelen på i rogaland? :)
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Da var sykkelen klar for sommeren [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Mods til nå:
Race pegs
2 finger levers
PC3
15-47 drev (16-43 org)
Cordona quickshifter
Full yoshimura carbon eksos
+ div små ting som gull skruer i kåper, sota vindskjerm, sota blinklys osv.


Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Mods til nå:
Race pegs
2 finger levers
PC3
15-47 drev (16-43 org)
Cordona quickshifter
Full yoshimura carbon eksos
+ div små ting som gull skruer i kåper, sota vindskjerm, sota blinklys osv.


Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Da var den vasket og vokset og klar for varmere dager, kan ver det blir ein detailing av den vist viljen kommer :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
For å kjenne en forskjell, ville jeg gått for magnesiumfelger. Har det på konas GSXR 600
- HeHy
- Innlegg: 508
- Registrert: 07 okt 2015, 16:05
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZX6R 2006, Honda VFR750F 1997
- Bosted: Kristiansand
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Etter dagens regler er det ikke mulig å omregistrere den der til mellomtung.
Les: max 50% av tidligere effekt kan nedstrupes som vil si max 70kW som =96hk.
Les: max 50% av tidligere effekt kan nedstrupes som vil si max 70kW som =96hk.
Re: RE: Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Fullt mulig på min, forrige eier jobber på statens vegvesen og har fått det skriftlig på mail og jeg snakket med dem for noen dager siden. Da fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha papirer på ombygingen fra eit verksted før visning hos dem også skulle allt ver bra :)HeHy skrev:Etter dagens regler er det ikke mulig å omregistrere den der til mellomtung.
Les: max 50% av tidligere effekt kan nedstrupes som vil si max 70kW som =96hk.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Fra vegvesen.no
"Fra 19. januar 2013 ble klasse A2 innført som ny førerkortklasse for motorsykkel. Klassen gjelder føring av mellomtung motorsykkel (høyest effekt 35 kW og forholdet effekt/vekt høyst 0,2 kW/kg - og motorsykkelen må ikke være "nedtrimmet" til mer enn halvparten av opprinnelig effekt) med eller uten sidevogn."
MERK: Motorsykkelen må ikke være nedtrimmet til mer enn halvparten av opprinnelig effekt.
Om så jeg får en politimann eller vegvesen mann til å skrive under på noe annet er det reglene som står. Sånn er lovverket per i dag...
"Fra 19. januar 2013 ble klasse A2 innført som ny førerkortklasse for motorsykkel. Klassen gjelder føring av mellomtung motorsykkel (høyest effekt 35 kW og forholdet effekt/vekt høyst 0,2 kW/kg - og motorsykkelen må ikke være "nedtrimmet" til mer enn halvparten av opprinnelig effekt) med eller uten sidevogn."
MERK: Motorsykkelen må ikke være nedtrimmet til mer enn halvparten av opprinnelig effekt.
Om så jeg får en politimann eller vegvesen mann til å skrive under på noe annet er det reglene som står. Sånn er lovverket per i dag...
- HeHy
- Innlegg: 508
- Registrert: 07 okt 2015, 16:05
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZX6R 2006, Honda VFR750F 1997
- Bosted: Kristiansand
Re: Suzuki GSXR600 K6 tuning
Fra vegvesen.no
"Fra 19. januar 2013 ble klasse A2 innført som ny førerkortklasse for motorsykkel. Klassen gjelder føring av mellomtung motorsykkel (høyest effekt 35 kW og forholdet effekt/vekt høyst 0,2 kW/kg - og motorsykkelen må ikke være "nedtrimmet" til mer enn halvparten av opprinnelig effekt) med eller uten sidevogn."
MERK: Motorsykkelen må ikke være nedtrimmet til mer enn halvparten av opprinnelig effekt.
Om så jeg får en politimann eller vegvesen mann til å skrive under på noe annet er det reglene som står. Sånn er lovverket per i dag...
"Fra 19. januar 2013 ble klasse A2 innført som ny førerkortklasse for motorsykkel. Klassen gjelder føring av mellomtung motorsykkel (høyest effekt 35 kW og forholdet effekt/vekt høyst 0,2 kW/kg - og motorsykkelen må ikke være "nedtrimmet" til mer enn halvparten av opprinnelig effekt) med eller uten sidevogn."
MERK: Motorsykkelen må ikke være nedtrimmet til mer enn halvparten av opprinnelig effekt.
Om så jeg får en politimann eller vegvesen mann til å skrive under på noe annet er det reglene som står. Sånn er lovverket per i dag...