Oversikrlig, lettlest font og fine bildeløsninger. Rett og slett veldig innbydende. :)
Edit: + ingen slitsom reklame

Takk for det fsvaFsva skrev:Den bloggen din har virkelig blitt fresh.Artig hvordan noen elementer "popper" fram når man skroller
![]()
Oversikrlig, lettlest font og fine bildeløsninger. Rett og slett veldig innbydende. :)
Edit: + ingen slitsom reklame
Det er en nisse her på forumet som pleier å si: Ingen bilder=ingen turBjerknez skrev:YOHOOO!!![]()
Nå har jeg nettopp kommet hjem etter årets første tur på halvtørre veier og strålende solskinn.
Mobilen glemte jeg hjemme så ingen bilder desverre, men det driiiter jeg i.
E6?Bjerknez skrev:EDIT: kjørte den god og varm og dro den til rødmerket. Fytti helvete det går! Hadde helt glemt de kreftene. Følte meg plutselig fri som fuglen igjen
Hehe, da får det heller være. Det viktigste er at jeg fikk en tur. At noen ikke tror på meg bryr meg svært lite for øyeblikket kjenner jegxyvind skrev:Det er en nisse her på forumet som pleier å si: Ingen bilder=ingen turBjerknez skrev:YOHOOO!!![]()
Nå har jeg nettopp kommet hjem etter årets første tur på halvtørre veier og strålende solskinn.
Mobilen glemte jeg hjemme så ingen bilder desverre, men det driiiter jeg i.![]()
E6?Bjerknez skrev:EDIT: kjørte den god og varm og dro den til rødmerket. Fytti helvete det går! Hadde helt glemt de kreftene. Følte meg plutselig fri som fuglen igjen
Vet ikke hvor du har rødmerket men for meg ville det bety 1 gir og over E6 fartsgrense. Kan ikke dra til rødmerket på vei i Norge i de andre giren.Bjerknez skrev:YOHOOO!!![]()
EDIT: kjørte den god og varm og dro den til rødmerket. Fytti helvete det går! Hadde helt glemt de kreftene. Følte meg plutselig fri som fuglen igjen
Rødmerket starter på 11.000rpm ... Tror jeg. Sier ikke hvilket gir, men gikk fort. Men bremset fort ned igjen.hakhap skrev:Vet ikke hvor du har rødmerket men for meg ville det bety 1 gir og over E6 fartsgrense. Kan ikke dra til rødmerket på vei i Norge i de andre giren.Bjerknez skrev:YOHOOO!!![]()
EDIT: kjørte den god og varm og dro den til rødmerket. Fytti helvete det går! Hadde helt glemt de kreftene. Følte meg plutselig fri som fuglen igjen
Godt du fikk kose deg med litt drag :)
mispelled with autocorrect
Kvalmingkalleklovn skrev:Da har jeg allerede passert 300km på mcen og det er ikke galt det da vi fortsatt er i februar :)
Ja, det ble en biteliten tur på rundt fem mil i nabolaget. Men begynte å blikaldt når klokka var 17:00 så ble bare en kjapp kveldsturkalleklovn skrev:Ble det mc-tur i dag? Jeg tok en liten tur på en drøy time. Ganske lik runde som vi tok sist. Det var helt kanon!