Skal vel en del slakk til før det skjer? Eller er jeg på jordet?Marshal skrev:Pass på at ikke kjede tar borti dekket eller felgen.
Har kikket litt nå, og så vidt jeg kan se så skal det gå fint. Jeg får bare vurdere litt og se hva våren bringer
Skal vel en del slakk til før det skjer? Eller er jeg på jordet?Marshal skrev:Pass på at ikke kjede tar borti dekket eller felgen.
Og her i sør kommer den tilbake med jevne mellomrom..Marshal skrev:Tykjen!! Her er oppe ligger det enda islag på veiene...
Sjekk lufttrykket i dekkene også:thumleftMarshal skrev:Planlegger å få inn sykkelen selv snart for å service den litt før sesongen starter!
Hva kan være lurt å få med seg? Dette er det jeg har kommet på selv
Skift olje
Rens luftfilter
Bytt tennplugg
Juster ventiler
Luft demperne
Smør kjede og drev
Sjekk bremsevæsken
Se etter lekasjer, bøyer, sprekker og diverse rariteter
Stram stempelbolt
Bytt/sjekk clutchplater
De to sistnevnte er to feil jeg har på sykkelen, som jeg skal utbedre før sesongen.
Skal få lagt om til knastedekk før sesongstart så det fikser jegBlaamand skrev:Sjekk lufttrykket i dekkene også:thumleftMarshal skrev:Planlegger å få inn sykkelen selv snart for å service den litt før sesongen starter!
Skift olje
Rens luftfilter
Bytt tennplugg
Juster ventiler
Luft demperne
Smør kjede og drev
Sjekk bremsevæsken
Stram stempelbolt
Bytt/sjekk clutchplater
De to sistnevnte er to feil jeg har på sykkelen, som jeg skal utbedre før sesongen.
Da løser det seg nok :)Marshal skrev:Skal få lagt om til knastedekk før sesongstart så det fikser jegBlaamand skrev:Sjekk lufttrykket i dekkene også:thumleftMarshal skrev:Planlegger å få inn sykkelen selv snart for å service den litt før sesongen starter!
Skift olje
Rens luftfilter
Bytt tennplugg
Juster ventiler
Luft demperne
Smør kjede og drev
Sjekk bremsevæsken
Stram stempelbolt
Bytt/sjekk clutchplater