Alf Graarud Motor AS ny norsk importør for SW-Motech
[img]http://shop.sw-motech.com/cosmoshop/pix ... r/Logo.jpg[/img]
Baffin
SW-Motech hos Alf Graarud Motor AS
- Baffin
- Motorsykkelen din: Suzuki V-STROM 650XT, 2015 mod.
SW-Motech hos Alf Graarud Motor AS
Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die.
-
- Motorsykkelen din: Yamaha Fazer -02
Re: SW-Motech hos Alf Graarud Motor AS
Godt å høre. SW-Motech lager bra saker. Har bare gode erfaringer med merket.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Helt enig. SW-Motech tingene jeg har er jeg veldig godt fornøyd.Anaxim skrev:Godt å høre. SW-Motech lager bra saker. Har bare gode erfaringer med merket.
Veldig bra med et solid firma som Alf Graarud som ny importør

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Ja, enig SW Motec er bra. Har brukt hurtigkoblingssettet/rammene til Givi på ZZR1400, og flere av tankveskene med hurtigkobling.
Nå har jeg bare tankveska siden jeg bruker de orginale sport kuffertene på BMW'en.
Nå har jeg bare tankveska siden jeg bruker de orginale sport kuffertene på BMW'en.
- BC45
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800
SW-motec vesker har "vanntette" innerposer. Noen som har kjørt med dem i skikkelig grisevær og testet om de holder mål?
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
"GS" tankveska jeg har hatt i mange år, har regnovertrekk som funker, men som har en tendens til å blåse av om en ikke fester det godt nok rundt veska.BC45 skrev: 27 jul 2017, 17:37 SW-motec vesker har "vanntette" innerposer. Noen som har kjørt med dem i skikkelig grisevær og testet om de holder mål?
Jeg har også SW-Motech sete/salbag med innvendig trekk/vanntett innerpose, men har aldri prøvd denne i kraftig regn.
Synes idéen med slikt innvendig trekk ikke er særlig god...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.