Det ble 12 mil i dag. Innlagt skolebrødspising på plassen bildet er tatt, og ellers bare kruuusing langs Jærstrendene.
Som jeg allerede har nevnt tidligere, tror jegbiker7 skrev:Min snaut uke-gamle Tracer :-) :
Jeg er også litt spent på salen. Kjennes egentlig ganske bra ut det lille jeg har prøvd. Vi har fått den i butikken, men ikke demoregistrert ennå. Har derfor ikke prøvd den.AJ skrev: Er spent på dine erfaringer etter hvert med salen. Synes den ser litt tynn ut i stoppingen...
TakkerBjerknez skrev:Traceren begynner faktisk å vokse på meg merker jeg. Makan til flott priset sykkel! Småspennende motor er det i dem også. Lyden er bra og demperne opplevde jeg faktisk som helt okay på den jeg prøvekjørte i fjor. 5 års garanti er det også. Så en video på Youtube av en som kjørte MT09 race med en SuperDuke 1290. Ikke noen høytidelig greie, men Traceren gjorde så absolutt et bra ansikt her. Med to identiske førere så drar nok SuperDuk'en i fra og spesielt litt opp i hastighetene, men opp til 150km/t'ish så skal man ikke kimse av Traceren!
Også liker jeg det faktum at den er en "mild" adventure. Kjører man mye på asfalt, men beveger seg litt ut på norke grusveier noen ganger i året så mener jeg denne sykkelen er perfekt.
Grattis med flott sykkel biker7, hvis jeg ike har sagt det tidligere :)
EDIT:
Det var ikke en Tracer som kjørte sammens med Duke'n men en MT09. Samme motor dog, men Traceren er kanskje litt tyngre... Uansett, fin motor i denne
Litt spent på salen jeg også, men skal nok få testet den ut skikkelig i løpet av sessongenAJ skrev:Som jeg allerede har nevnt tidligere, tror jegbiker7 skrev:Min snaut uke-gamle Tracer :-) :
, så synes jeg Tracer'n ser veldig bra ut.
Er spent på dine erfaringer etter hvert med salen. Synes den ser litt tynn ut i stoppingen...