Hei...:-)
Etter mange år uten motorsykkel, mer preget av barn/ungdom og familieaktiviteter, så skal det bli godt å få satt seg på en motorsykkel igjen. En litt skjult drøm om Harley Davidson har blitt realisert og ny sykkel kommer i hus om en drøy uke.
Jeg vet ikke om jeg har kommet til riktig forum, men håper jo dette forumet er til for alle som kjører rundt på to hjul og nyter friheten det skaper, uavhengig av navnet på kjøretøyet, også for oss som velger å cruise i sakte tempo...:)
Så med det sagt, har jeg kommet til riktig sted?
Bare for å si hei...:-)
- badkernel
- Motorsykkelen din: Bmw R1200 GS (2017)
Re: Bare for å si hei...:-)
Hei på deg også og velkommen til mc forum 

Bmw R1200 GS (2017)
Yamaha MT09 Tracer (2016 model)
Yamaha FZ08N (2013 model)
Yamaha Fazer 650 (1999 model)
Yamaha MT09 Tracer (2016 model)
Yamaha FZ08N (2013 model)
Yamaha Fazer 650 (1999 model)
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Heisan rogkas og velkommen hit til MCsiden.no
Helt opplagt det rette stedet for en re-born biker som nettopp deg
!
Satser på at du legger ut noen riktig fine bilder av H-D'en din så snart den er i hus

Helt opplagt det rette stedet for en re-born biker som nettopp deg

Satser på at du legger ut noen riktig fine bilder av H-D'en din så snart den er i hus

rogkas skrev:Hei...:-)
Etter mange år uten motorsykkel, mer preget av barn/ungdom og familieaktiviteter, så skal det bli godt å få satt seg på en motorsykkel igjen. En litt skjult drøm om Harley Davidson har blitt realisert og ny sykkel kommer i hus om en drøy uke.
Jeg vet ikke om jeg har kommet til riktig forum, men håper jo dette forumet er til for alle som kjører rundt på to hjul og nyter friheten det skaper, uavhengig av navnet på kjøretøyet, også for oss som velger å cruise i sakte tempo...:)
Så med det sagt, har jeg kommet til riktig sted?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Takk begge to. Et lite bilde kan vel ikke skade, selv om den enda ikke er hentet fra butikken. Jeg pleier å være sparsom med å legge bilder ut på nettet, men kan gjøre et unntak denne gangen.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Hei og velkommen
Selvfølgelig er du kommet til rett sted. Her er det plass til alle med interesse for MC
Det er jo her vi treffes 

Selvfølgelig er du kommet til rett sted. Her er det plass til alle med interesse for MC

-
- Motorsykkelen din: 2016 Triumph Tiger 800 XCA
Hei.
Velkommen tilbake på salen å inn hit

Velkommen tilbake på salen å inn hit

-
- Motorsykkelen din: 2016 Triumph Street Triple R
Velkommen skal du være :)
2016 - Triumph Street Triple R ......
2015 - Yamaha MT07 3475km
Blogg: http://mcsiden.no/viewtopic.php?t=10362
2015 - Yamaha MT07 3475km
Blogg: http://mcsiden.no/viewtopic.php?t=10362
rogkas skrev:Takk begge to. Et lite bilde kan vel ikke skade, selv om den enda ikke er hentet fra butikken. Jeg pleier å være sparsom med å legge bilder ut på nettet, men kan gjøre et unntak denne gangen.

DET er sykkel!!!!
( hvor ble det av sykker'n a?)
"Do the right thing"
Velkommen og grattis med flott sykkel!
I never apologize.
I'm sorry, but that's just the way I am.
I'm sorry, but that's just the way I am.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Velkommen skal du være rogkas, og tøff sykkel!
Vi trenger flere med cruisere her inne føler jeg så dette er en god start. Har jo selv hatt cruiser og selv om dette ikke var noe for meg, så har jeg fortsatt lyst på en slik som nummer to sykkel. Men da må jeg vinne i lotto først
Hovedgrunnen til at jeg byttet sykkeltype var ikke fordi cruiser var "kjedelig", men fordi jeg etter det første året ønsket en litt annen kjørestil. Jeg fikk også problemer med ryggen på langturer. Men skulle så gjerne hatt en slik og cruiset rundt i "nabolaget" med. man er liksom mer "på tur" når man kjører cruiser og akkurat den biten savner jeg litt.
Problemet mitt er at jeg vil ha begge deler og det blir fort dyrt...
Jada.. nå kommer sikkert Adventure gutta her inne til å anbefale meg en traktor, men nei takk... jeg er ikke sååå gammel blitt

Vi trenger flere med cruisere her inne føler jeg så dette er en god start. Har jo selv hatt cruiser og selv om dette ikke var noe for meg, så har jeg fortsatt lyst på en slik som nummer to sykkel. Men da må jeg vinne i lotto først

Hovedgrunnen til at jeg byttet sykkeltype var ikke fordi cruiser var "kjedelig", men fordi jeg etter det første året ønsket en litt annen kjørestil. Jeg fikk også problemer med ryggen på langturer. Men skulle så gjerne hatt en slik og cruiset rundt i "nabolaget" med. man er liksom mer "på tur" når man kjører cruiser og akkurat den biten savner jeg litt.
Problemet mitt er at jeg vil ha begge deler og det blir fort dyrt...
Jada.. nå kommer sikkert Adventure gutta her inne til å anbefale meg en traktor, men nei takk... jeg er ikke sååå gammel blitt

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
På tide å komme ut av skapet, BjerknezBjerknez skrev: Jada.. nå kommer sikkert Adventure gutta her inne til å anbefale meg en traktor, men nei takk... jeg er ikke sååå gammel blitt

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Haha, nei det har jeg nok ikke gitt. Da blir det heller en cruiser i så tillfelle, som sykkel nummer to. Men først må jeg vinne i lotto, selv om jeg ikke tipper... Sjansen for det er vel kanskje ganske minimale?AJ skrev:På tide å komme ut av skapet, BjerknezBjerknez skrev: Jada.. nå kommer sikkert Adventure gutta her inne til å anbefale meg en traktor, men nei takk... jeg er ikke sååå gammel blitt. Bare å innrømme det, først som sist: du har våte drømmer om en KTM 1290 Super Adventure
![]()