Blogg
-
- Motorsykkelen din: Honda CBR 125 08 Modell
Blogg
Heisann! Jeg lurte på om noen her inne driver en Mc blogg? Som jeg kan kikke innom, eller blir det meste lagt ut her? Har lest noen sine her inne allerede. Fantastisk skrevet! 

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Blogg
Det er mange som har startet blogger her inne, men alle oppdateres og følges ikke opp like ofte.
Ellers er det også mange MC-folk med egne blogger på nettet for øvrig. Flere av brukerne her inne har slike og adressen til disse finner du gjerne i signaturen til brukerne.
Ellers er det også mange MC-folk med egne blogger på nettet for øvrig. Flere av brukerne her inne har slike og adressen til disse finner du gjerne i signaturen til brukerne.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: Honda CBR 125 08 Modell
Takk skal du ha! Det skal jeg sjekke opp :)
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Har nettopp publisert min private blogg med nytt design. Linken ser du i signaturen min
De eldre postene passet ikke helt til designet så dem skal det ryddes opp i ved å legge inn bilder på nytt etc, men det blir gjort fortløpende

De eldre postene passet ikke helt til designet så dem skal det ryddes opp i ved å legge inn bilder på nytt etc, men det blir gjort fortløpende