Registrerte meg her for 5 min siden, og er delvis aktiv på slike forumer.

Jeg er 14 år (15 i desember) og ser allerede på en lett mc som passer mine behov. Og for å si det sånn, alle forumene jeg har gått i gjennom, all den tiden jeg har brukt, så får jeg bare ikke svar!!

Ja. En aprilia rs 125. 2 takts klarer 120km/t lekende lett! Langturer? Neh.. Tror det ville vært tortur for sykkelen å kjørt den i 9 timer per dag to dager i strekk! Og det hadde jo vært mye bensin pga to takter!

Så.. Yamaha Yzf 125. 4 takters. Egna mer for langturer. 120km/t i en time? Hadde jo vært misshandling på motoren!

Ser du?:( Begge sykklene har sine egne opphevede evner, men det går ikke for meg:( Og for å si det litt sånn, så tåler jeg ikke helt lyden av en aprilia rs 125:/ Høres ut som om du misshandler motoren, og tror nok ikke den trekker så mye oppmerksomhet uansett (if u know what I mean ;D)..

Jeg er nå 1,73cm i høyde og tenker at jeg ikke kommer høyere enn 1,85cm til jeg er 15 og et halv år gammel:)
Jeg sliter skjønner du.. Jeg har nemlig tenkt å kjøre fra Bergen (der jeg bor) til stømstad i Sverige. Og på en av motorveiene er fartsgrensa 120km/t, der jeg må ligge i rundt 1 time:)

Lyd er også viktig for meg, som jeg vet at uansett hva du gjør med eksosannlegget på en RS, aldri vil høres særlig grom ut når du akselerer.
Jeg kommer nok til å ha 30-40 kilo med utsyr med meg og.
Håper proffene her kan hjelpe meg :[-o<