Mista som kjent lappen for litt over et halvt år tilbake. Fikk den igjen 8. mai (kvinnedagen). Tror du fean ikke jeg fikk kjørt hele 2 mil før moroa tok slutt?
JODA!
Trodde det var batteriet som var ferdig, og bestillte nytt (1300,-). Ikke noe bedre resultat av den grunn. Trodde så at det var spenningsregulatoren eller statoren som hadde røket (igjen...). Men nei da ikke det heller. Det var like godt hele forbaskede starteren som hadde tatt kvelden. Og hva koster en ny starter til min kjære Shadow, spør du kanskje? Jo det kan jeg fortelle deg:
Åtte tusen skinnende blanke kroner!
Sa det til han fyren på verkstedet (som om det var hans feil, not): " - HALLO, Åtte TUSEN?!? Vi snakker om ny starter her, ikke ny forbanna motor"

En liten kommentar til Indian: Dette er IKKE tidspunktet å komme med tørre "BMW'en min er så billig å reparere; Dette kunne jeg fortalt deg; Sånn er det med japse sykler osv." kommentarer. Da tar jeg kopi av hånda mi og sender til deg i posten. Din kverulant, he he!

Vel, nye børster mm. er bestillt til starteren, så får vi håpe at de klarer å fikse den gamle. Delene tok jo tross alt bare 10-14 dager å få inn fra grossisten. Uansett så har det vært deilig (men kjedelig) å sitte tørt i bilen de siste regnfulle ukene.
Den som venter på noe godt...