Jona88.... Endelig ny sykkel på plass
Re: Jona88's DAX ST70 & MSX 125
Skjer ikke så mye akkurat nå.... Venter på at fatter'n skal få byttet kjede og drev på sin sykkel, sånn at jeg kan stjele den av og tilToven skrev:Hvordan er ståa Jona?

- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Ta no grep mann og bytt kjede på sykkern hassJona88 skrev:Skjer ikke så mye akkurat nå.... Venter på at fatter'n skal få byttet kjede og drev på sin sykkel, sånn at jeg kan stjele den av og tilToven skrev:Hvordan er ståa Jona?

Er fristende å gjøre det selv :)kjellv skrev:Ta no grep mann og bytt kjede på sykkern hassJona88 skrev:Skjer ikke så mye akkurat nå.... Venter på at fatter'n skal få byttet kjede og drev på sin sykkel, sånn at jeg kan stjele den av og tilToven skrev:Hvordan er ståa Jona?Da e det tut og kjør
Han har XT600, Men han har litt lyst å bytte den ut.... snakket litt om Ducati Monster 900Toven skrev:Akkurat ja! Sykkel var det faren din hadde? xt660? :)

Spennende
Får prøve å få dratt sykkern ut av skuret snart. Satse på å stikke på demodager hos monsterbike i midten av april :)

Ja, du får dra ut sykkelen. Demodager hadde vært moro å fått med segToven skrev:SpennendeFår prøve å få dratt sykkern ut av skuret snart. Satse på å stikke på demodager hos monsterbike i midten av april :)

Føkk!! Skal på kjærestetur da 

Kommer du i begravelsen da?? 

Vi får se hva som skjer.... 

Da var årets første tur unnagjort
Godt å få kjørt litt sykkel igjen, selv om det var litt kjølig.....

Godt å få kjørt litt sykkel igjen, selv om det var litt kjølig.....