Kjørte uten i hele fjor jeg også, men fikk et ublidt møte med vegvesenet på tampen av sesongen. Stappa inn db killeren i går og lyden ble mindre "skarp" og, forhåpentligvis, mindre attraktiv for de gulkledde.SuperTenere skrev:Usikker på om det har innvirkning på effekten, men jeg innbiller meg iallefall det;) Jeg har 2 db-killere i mitt anlegg, 1 i hver ende, og kjørte hele fjor med begge ute;) Mye lyd og synes selv sykkeln "gikk som ei kule":) Mulig jeg setter i den ene iår, kan bli litt slitsomt med såpass mye lyd.
Blaamand skrev:Kjørte uten i hele fjor jeg også, men fikk et ublidt møte med vegvesenet på tampen av sesongen. Stappa inn db killeren i går og lyden ble mindre "skarp" og, forhåpentligvis, mindre attraktiv for de gulkledde.SuperTenere skrev:Usikker på om det har innvirkning på effekten, men jeg innbiller meg iallefall det;) Jeg har 2 db-killere i mitt anlegg, 1 i hver ende, og kjørte hele fjor med begge ute;) Mye lyd og synes selv sykkeln "gikk som ei kule":) Mulig jeg setter i den ene iår, kan bli litt slitsomt med såpass mye lyd.
Merker ikke noe til effekttap, men noe må det vel være![]()
Får prøve litt mer med dbkilleren i og se om jeg merker noe
Fikk ingen giro, men måtte vise sykkelenSuperTenere skrev:
Hehe fikk du giro med deg eller? Eller bare sjennepreken?