Ja det syns jeg absolutt du skal gjøreHounds skrev:Vet ikke hvor det er engangkjellv skrev:Romsdal står det i profilinfoen min...Må sjekke litt kart hehe

Ja det syns jeg absolutt du skal gjøreHounds skrev:Vet ikke hvor det er engangkjellv skrev:Romsdal står det i profilinfoen min...Må sjekke litt kart hehe
Norges svar på Dolomittene... tar jeg sjansen på å påstå :) .kjellv skrev:Ja det syns jeg absolutt du skal gjøreHounds skrev:Vet ikke hvor det er engangkjellv skrev:Romsdal står det i profilinfoen min...Må sjekke litt kart hehe
Før eller siden skal du på motorsykkeltur hit du også
Jeg kommer nok til å kjøre til jeg har flis i ræva og rygg problemer som det brennerkjellv skrev:Ja det syns jeg absolutt du skal gjøreHounds skrev:Vet ikke hvor det er engangkjellv skrev:Romsdal står det i profilinfoen min...Må sjekke litt kart hehe
Gjør det, og si fra når du kommer så skal jeg ta deg med til dette stedet jeg har tatt bilde av. Meget spesielt dalføre, det merkelige er at været akkurat her i stor grad følger samme værtype som Østlandet. Har altså ofte en helt annen værtype enn resten av fylket.Hounds skrev:Jeg kommer nok til å kjøre til jeg har flis i ræva og rygg problemer som det brennerkjellv skrev:Ja det syns jeg absolutt du skal gjøreHounds skrev:Vet ikke hvor det er engangkjellv skrev:Romsdal står det i profilinfoen min...Må sjekke litt kart hehe
![]()
Har sutte opp flere mål! Norge-Sverige-Danmark på 2 uker (mye stopp på campinger jeg vet om), og Bergen til Oslo og MANGE småturer som feks Åsane-Lærdal osv.. Skal bli gøy
![]()
Men utrolig kjedelig at jeg er født så seint på året! Er født 20 desember, som gjør at andre i klassen min vil få lappen et halvt år før enn meg! Og ikke bare det! Hvis de får lappen i mai, så har de en hel sesong der JEG må sitte bakpå pga jeg må vente et halvt år til å få lappen![]()
![]()
![]()
Men får se positivt på det! Når jeg får den, har de øst vekk så mye penger på bensin allerede![]()
![]()
Men ja! Kommer til å bevege meg inn der en gang å se
Vet du hva! Det hadde vært kult!:) Håper du fortsatt er på denne forumen så lenge som du allerede har vært herkjellv skrev:Gjør det, og si fra når du kommer så skal jeg ta deg med til dette stedet jeg har tatt bilde av. Meget spesielt dalføre, det merkelige er at været akkurat her i stor grad følger samme værtype som Østlandet. Har altså ofte en helt annen værtype enn resten av fylket.Hounds skrev:Jeg kommer nok til å kjøre til jeg har flis i ræva og rygg problemer som det brennerkjellv skrev:Ja det syns jeg absolutt du skal gjøreHounds skrev:Vet ikke hvor det er engangkjellv skrev:Romsdal står det i profilinfoen min...Må sjekke litt kart hehe
![]()
Har sutte opp flere mål! Norge-Sverige-Danmark på 2 uker (mye stopp på campinger jeg vet om), og Bergen til Oslo og MANGE småturer som feks Åsane-Lærdal osv.. Skal bli gøy
![]()
Men utrolig kjedelig at jeg er født så seint på året! Er født 20 desember, som gjør at andre i klassen min vil få lappen et halvt år før enn meg! Og ikke bare det! Hvis de får lappen i mai, så har de en hel sesong der JEG må sitte bakpå pga jeg må vente et halvt år til å få lappen![]()
![]()
![]()
Men får se positivt på det! Når jeg får den, har de øst vekk så mye penger på bensin allerede![]()
![]()
Men ja! Kommer til å bevege meg inn der en gang å se
Just presis. Det er Slab City, ved Salton Sea, som forøvrig er opphav til navnet Stab City i GTA.Baffin skrev:gsx750_80 skrev:Colorado Garden of Gods så skikkelig flott ut, fra bilder å bedømme. Sikkert verdt et besøk, men dette er mye lengre sør i USA. Tar med et bilde fra et "boligkompleks":Baffin skrev:Colorado Garden of Gods;gsx750_80 skrev:OK. Et annet bilde:![]()
Baffin
Salton Sea, California
Baffin
Ops :[-o<Elruts84 skrev:KjellV, er vi langt fra Geiranger?
Elruts
Ja, noen timer med morsomme veierElruts84 skrev:KjellV, er vi langt fra Geiranger?
Elruts