Ok, takk takk!:) Sparing er begynt :)kjellv skrev:Selvfølgelig![]()
2015 og 2016. Den kom i oppdatert utgave med masse nytt i 2014. Ny motor, nye bremser og mer moderne utseende (mer lik R6) I 2015 også med ABS bremser.

Ok, takk takk!:) Sparing er begynt :)kjellv skrev:Selvfølgelig![]()
2015 og 2016. Den kom i oppdatert utgave med masse nytt i 2014. Ny motor, nye bremser og mer moderne utseende (mer lik R6) I 2015 også med ABS bremser.
Veldig enkelt forklart, de er blokkeringsfrie.Hounds skrev:Hva er forskjellen på vanlige bremser eller abs
Hahhahahaha den sattMarshall skrev:
Føler meg ganske sikker på at 2017 ikke blir noe særlig forandret fra 2016. Så store oppdateringer som kom i 2014 blir nok produsert noen år til før noe nytt skjer. Men jeg tror ikke jeg har noen mulighet til å påvirke Yamaha herHounds skrev:Er KTM rc 125 4 takt?
Og nei, skal ikke ha en :) Har bestemt meg dønn og ett på at jeg skal kjøpe yamaha yzf r125, og sitte på leo vince eller akrapovic på den.
Så Kjellv , be Yamaha gjøre en god jobb på 2017 modellen![]()
hehe
Jup! Gikk fra 2008 til 2014 før det skjedde så store endringer;) Håper de kan begynne å bruke akrapovic eller leo vince anlegg som stockkjellv skrev:Føler meg ganske sikker på at 2017 ikke blir noe særlig forandret fra 2016. Så store oppdateringer som kom i 2014 blir nok produsert noen år til før noe nytt skjer. Men jeg tror ikke jeg har noen mulighet til å påvirke Yamaha herHounds skrev:Er KTM rc 125 4 takt?
Og nei, skal ikke ha en :) Har bestemt meg dønn og ett på at jeg skal kjøpe yamaha yzf r125, og sitte på leo vince eller akrapovic på den.
Så Kjellv , be Yamaha gjøre en god jobb på 2017 modellen![]()
hehe