Husker at for en del år siden gikk det en del programmer på Discovery om ymse kjøretøy der programlederen bygde eller pusset opp kjøretøy fra bunnen av. Mener bestemt at det var minst ett for sykkel. Vil tro at det kan være svær lærerikt å se på. Tipper du finner den om du søker på "How a bike is born".
Jeg for min del har gjort det meste med tidvis godt pågangsmot, prøving og feiling. Pluss en alt for god dose med lesing på ymse forum. Å lese prosjekttråder om alt mulig rart er en god måte å lære på.
Lære om mc, mekking og vedlikehold?
Re: Lære om mc, mekking og vedlikehold?
Skal sjå om eg finne!adivass skrev:Husker at for en del år siden gikk det en del programmer på Discovery om ymse kjøretøy der programlederen bygde eller pusset opp kjøretøy fra bunnen av. Mener bestemt at det var minst ett for sykkel. Vil tro at det kan være svær lærerikt å se på. Tipper du finner den om du søker på "How a bike is born".
Jeg for min del har gjort det meste med tidvis godt pågangsmot, prøving og feiling. Pluss en alt for god dose med lesing på ymse forum. Å lese prosjekttråder om alt mulig rart er en god måte å lære på.