Jeg har bæsjet på leggen å booka første service for seint, ergo jeg får kjørt lite før neste uke :-)å
Gratis med unge !! :) Håper du får en sykkel igjen snart daSvolp skrev:Hei igjen alle forumbrukere.. Lenge siden sist!
Ser at det snart er et år siden jeg skrev sist og det er bare fordi jeg sluttet å være mye på nettet samt andre prioriteringer. Sist jeg skrev hadde jeg akkurat kjøpt ny ZZR1400 og var straks klar for avreise til pyronene. Turen var helt fantastisk og det lengste unna hjem jeg noen gang har vært for egen maskin. Kommer reisebrev om det en annen dag :)
Skjedd mye siden den gang! ZZR'n ble solgt for en måned siden og jeg er akkurat nå uten sykkel, sprøtt! Fikk kjørt den "inn" på europaturen og klokket inn ca 10.000km i fjor som forøvrig er det minste jeg har kjørt noen gang. Hvorfor solgte jeg sykkelen? Fordi én mnd etter jeg kjøpte den ble samboeren gravid og for 5 dager siden kom sønnen vår til verden nesten like fort som zzr'n nedover kontinentet :) Vårt første barn forøvrig så dette er spennende. Jeg trenger nå en helårsykkel og jeg vet at det blir mye mindre kjøring så slipper jeg og få dårlig samvittighet hver gang zzr'n hadde blitt stående. For ikke å snakke om alle pengene som var i biken, nå blir det en litt mer "rett opp å ned" sykkel og vurdere en eldre dl1000. Sykkel blir det hvertfall uansett da det blir fremkomstmiddelet mitt siden samboeren det neste året skal bruke bilen i permisjon.
Kjekt og hilse på igjen.
Gratulerer med barn og ny tilværelse i livet :) !Svolp skrev: Kjekt og hilse på igjen.
Takk AJ og takk for sist, jeg ser du har grodd biker skjegg siden sist jeg så profilbildet ditt her på mcsiden. Sånt kan vi likeAJ skrev: 27 des 2022, 21:20 Hyggelig å se deg tilbake her på MCsiden.no @Svolp etter lang tids fravær!
Jeg kjenner ikke til sykkelen annet en på bilder men jeg liker stilen, formen og tanken med å sette meg på en gammal cruiser og bare nyte de fine dagene.Bjerknez skrev: 27 des 2022, 22:04 Vi har alle våre grunner og prioriteringer angående valgene man tar :)
VN700 har jeg svært lite kjennskap til, men jeg kjenner en som har en slik av eldre type. Han tok nylig MC lappen og ble vel fort vant til denne. Såpass fort vant at han byttet den ut med en større cruiser noen måneder etterpå.
Når det er sagt, så koker det jo hele ned til hva man har bestemt seg for trives med. Om man kjører en 700cc eller en 1200 cruiser er jo ikke den voldsomme forskjellen i pris. Er man vant til ZZR1400 ble nok kanskje en VN700 en massiv nedtur kanskje? Det er vel en sykkel i nærmest stikk motsatt ende?
Hvordan har du lært deg å like VN700? Hva setter du pris på og hva missliker du? For jeg regner med at ZZR1400 fortsatt lever i tankene? :)