Finnes gode gratisalternativer, som www.postimage.org og www.tinypic.com. Jeg har god erfaring med begge.Con skrev:Bilder kommer når jeg finner ut hvor i all verden jeg kan laste opp bilder uten å betale for det etter at imageshack plutselig spurte etter kredittkort..! :)
Con's tohjulsblogg!
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Con's tohjulsblogg!

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Con
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1100EF ++
AJ skrev:Finnes gode gratisalternativer, som http://www.postimage.org og http://www.tinypic.com. Jeg har god erfaring med begge.
Se der ja :) Takker

"If it ain't broke, fix it!"
- Con
Har blitt mye kjøring de siste dagene! Ikke noen voldsomt lange turer siden jeg fortsatt har litt "rusk" igjen på sykkelen. Så prøver å holde meg i ok henteavstand
Ble en liten runde på ca 20 mil i går. Merker godt at baken må herdes før de lengre turene! Var skikkelig tresmak på slutten
Ett par bilder må selvsagt til
Strandkaien i Bergen med en kompis sin GSX-F

Fra Osterøy midt på dagen en gang!

Ble en liten runde på ca 20 mil i går. Merker godt at baken må herdes før de lengre turene! Var skikkelig tresmak på slutten

Ett par bilder må selvsagt til

Strandkaien i Bergen med en kompis sin GSX-F

Fra Osterøy midt på dagen en gang!

- Con
Blir en større oppdatering her nå siden jeg har vært litt slapp med "databruket" i det siste, og mer opptatt av å kjøre tur, ta bilder og skru på Zukivraket mitt
Har blitt ca 5000km så langt i år, og sykkelen har holdt greit så langt!
Nå var det ikke bare bare å få denne sykkelen sesongklar, men etter timevis med mekking, banning og blodige knoker er den endelig i ganske OK form! Det eneste som gjenstår nå er nytt fremdekk, og å be til diverse guder om at den "rare" lyden fra maskinen ikke er noe viktig
"Operasjoner" så langt i år har vært; Bytting av div simmerringer og pakninger på motoren for å få oljen til å holde seg på innsiden, ventiljustering, olje/filterbytte, nytt bakdekk, nytt styre, bytting av bremser/bremsevæske, nye hendler, montering av koppholder (viktigste modden så langt),
Har ikke blitt mye bilder av mekkingen, men her er ett uten plast på i det minste

Ellers har det blitt mye turer rundt om, både med og uten gamle venner og ukjente/nye venner
Jeg håper dere liker bilder... For her kommer en hel haug, selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å begrense det

Ett par fra turen til Er-An etter MC-vårmønstringen.

Har blitt ett par turer på MC-kafe hos Holy Riders på Lindås. Der de har både gratis kaffe, gode vafler, masse hyggelige MC-folk og dyno-benk. Anbefales

Har blitt ca 5000km så langt i år, og sykkelen har holdt greit så langt!
Nå var det ikke bare bare å få denne sykkelen sesongklar, men etter timevis med mekking, banning og blodige knoker er den endelig i ganske OK form! Det eneste som gjenstår nå er nytt fremdekk, og å be til diverse guder om at den "rare" lyden fra maskinen ikke er noe viktig

"Operasjoner" så langt i år har vært; Bytting av div simmerringer og pakninger på motoren for å få oljen til å holde seg på innsiden, ventiljustering, olje/filterbytte, nytt bakdekk, nytt styre, bytting av bremser/bremsevæske, nye hendler, montering av koppholder (viktigste modden så langt),
Har ikke blitt mye bilder av mekkingen, men her er ett uten plast på i det minste

Ellers har det blitt mye turer rundt om, både med og uten gamle venner og ukjente/nye venner

Jeg håper dere liker bilder... For her kommer en hel haug, selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å begrense det

Ett par fra turen til Er-An etter MC-vårmønstringen.

Har blitt ett par turer på MC-kafe hos Holy Riders på Lindås. Der de har både gratis kaffe, gode vafler, masse hyggelige MC-folk og dyno-benk. Anbefales

- Con
Enda mer bilder...
Selfier er jo så voldsomt pop for tiden!

På tur med venner!

Meg og Zuki på FEIL side av kameraet

Kompis som viser at gamle Hondagriser fortsatt kan tøffe seg etter nesten 30 års misbruk

Selfier er jo så voldsomt pop for tiden!

På tur med venner!

Meg og Zuki på FEIL side av kameraet

Kompis som viser at gamle Hondagriser fortsatt kan tøffe seg etter nesten 30 års misbruk

Fine bilder! Pøs på, bilder er morsomt!
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
- Con
Takker45316 skrev:Fine bilder! Pøs på, bilder er morsomt!