Noen som vet om hvor i Oslo/Akershus man kan få lagt om dekk når man kommer med sykkel og dekk i handa? Som ikke er svin dyre.
Har kjøpt dekk hos mc Oslo. Men de hadde vist ikke tid til å bytte dekk før ut i mai sa de. Skulle ha fått bytta så fort som mulig egentlig. Da bakdekket er Helt utslitt.:/ så hvis noen vet om noen verksteder eller noen som kan sånt så rop ut:):)
Hvor kan man få lagt om dekk Oslo/Akershus ?
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Hvor kan man få lagt om dekk Oslo/Akershus ?
Hør med MrPitlane her på forumet.Bjarne89 skrev:Noen som vet om hvor i Oslo/Akershus man kan få lagt om dekk når man kommer med sykkel og dekk i handa? Som ikke er svin dyre.
Har kjøpt dekk hos mc Oslo. Men de hadde vist ikke tid til å bytte dekk før ut i mai sa de. Skulle ha fått bytta så fort som mulig egentlig. Da bakdekket er Helt utslitt.:/ så hvis noen vet om noen verksteder eller noen som kan sånt så rop ut:):)
Han er rimelig, gjør jobben kjapt. Men holder til på Eidsvoll...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Jepp! MrPitlane er en hyggelig kar som legger om begge dekkene dine samt skrur dem av og på sykkelen for rundt 500,-. Det er uhyre billig og fyren er flink.
Send meg PM så skal du få nummeret hans.
Dekkene bestiller du på motorsykkeldekk.com og setter hans adresse som mottak. Da tar han vare på dekkene dine til du føler du vil bytte og da avtaler dere tid etc.
Send meg PM så skal du få nummeret hans.
Dekkene bestiller du på motorsykkeldekk.com og setter hans adresse som mottak. Da tar han vare på dekkene dine til du føler du vil bytte og da avtaler dere tid etc.
vianor på økern fiksa det for meg. kosta par-tre hundre kroner men da skrudde jeg av og på hjulet sjøl.