Min moped! Hehe [THUMBS UP SIGN]
Sent fra min SM-G928F via Tapatalk
Stickers er viktig!motybana skrev:Får vel montere på noen stickers også, så bra ut de som ble linket lengre opp her :)
Gratulerer!Vebbis skrev:Akershus/Asker/Bærum her. Venter bare på å få levert min nye Husky 701 så blir det braaaap
Blaamand skrev:Gratulerer!Vebbis skrev:Akershus/Asker/Bærum her. Venter bare på å få levert min nye Husky 701 så blir det braaaap
Denne er såvidt jeg fortsått ganske lik 690 til KTM? Er jo i "samme" firma og lik motor osv :)
Ja ok, skal ha det i bakhodet.Blaamand skrev:Stickers er viktig!motybana skrev:Får vel montere på noen stickers også, så bra ut de som ble linket lengre opp her :)
Sent fra min SM-G928F via Tapatalk![]()
Kjøper du de jeg linket til så vær litt forsiktig når du vasker. Er du litt hissig meg avfetting og varmtvann så kan de løsne. Jeg har mistet den ene min
Kult bilde :) Jeg stoppet på samme sted på søndag, da snødde detmotybana skrev:Tur til Helgeroa![]()
![]()
Takk for detFsva skrev:Kult bilde :) Jeg stoppet på samme sted på søndag, da snødde detmotybana skrev:Tur til Helgeroa![]()
![]()
Er ganske fysen ja, men 4,5 time en vei alene blir noe langtmotybana skrev:Noen som skal til Vesterås, Sverige på Superretards Epic Meet 28 mai?
Noen hundre motarder som kjører gris er jo alltid gøy!
Tenkte kanskje å ha sykkelen med på henger. Men venter på at de legger ut mer info, hadde vært greit om de ordnet et sted for å telte eller noe, tur/retur vestfold orker jeg ikke på samme da... heheBlaamand skrev:Er ganske fysen ja, men 4,5 time en vei alene blir noe langtmotybana skrev:Noen som skal til Vesterås, Sverige på Superretards Epic Meet 28 mai?
Sent fra min SM-G928F via TapatalkDersom noen er hypp på å samkjøre ned derimot
![]()
Holder til i Oslo. jeg tenkte i såfall i kjøre sykkelen nedmotybana skrev:Tenkte kanskje å ha sykkelen med på henger. Men venter på at de legger ut mer info, hadde vært greit om de ordnet et sted for å telte eller noe, tur/retur vestfold orker jeg ikke på samme da... heheBlaamand skrev:Er ganske fysen ja, men 4,5 time en vei alene blir noe langtmotybana skrev:Noen som skal til Vesterås, Sverige på Superretards Epic Meet 28 mai?
Sent fra min SM-G928F via TapatalkDersom noen er hypp på å samkjøre ned derimot
![]()
Hvor i landet er det du befinner deg?
KTM 690 SMC-R, 2014.