Men det blir helt sikkert tur til Deaf Riders på MC til sommer'n! Traff jo flere fra denne trivelige gjengen på Trollrally og ser fram til å treffe dere igjen

AJ skrev:Hadde vi hatt to biler her hjemme så ville jeg ganske sikkert tatt turen. Men med kun én bil på deling på tre - kone, datter og meg selv - blir det vanskelig...![]()
Men det blir helt sikkert tur til Deaf Riders på MC til sommer'n! Traff jo flere fra denne trivelige gjengen på Trollrally og ser fram til å treffe dere igjen
Så snart bilen er klar igjen så kan det fort bli en tur, ja!Pantress skrev:AJ skrev:Hadde vi hatt to biler her hjemme så ville jeg ganske sikkert tatt turen. Men med kun én bil på deling på tre - kone, datter og meg selv - blir det vanskelig...![]()
Ja AJ synes du burde prøve å komme før sommeren også da:)
Er jo koselig med skitpreik og annen MC prat over en kaffekopp....
Pantress
35 min fra Drammen... :-Snill Vaffel skrev:Jeg har kjempe lyst på en tur å bli kjent med nye mennesker men det jo så laaangt seint på dagen.
cheron skrev:35 min fra Drammen... :-Snill Vaffel skrev:Jeg har kjempe lyst på en tur å bli kjent med nye mennesker men det jo så laaangt seint på dagen.
Det ER jo i Andebu området! Spør hansraymond. Han bor i Drammen. Bruker ikke lenge tiden til verksted vårt som også er i Andebu. :)Snill Vaffel skrev:cheron skrev:35 min fra Drammen... :-Snill Vaffel skrev:Jeg har kjempe lyst på en tur å bli kjent med nye mennesker men det jo så laaangt seint på dagen.
Ååå Ikke verre, hvor har jeg fått det i fra at det er i Andebu området da![]()
Da er det ingen sak
Om hansraymond ikke bruker lengre tid enn 35 min, så er det ikke sikkert at andre holder samme tempo som han.cheron skrev:Det ER jo i Andebu området! Spør hansraymond. Han bor i Drammen. Bruker ikke lenge tiden til verksted vårt som også er i Andebu. :)Snill Vaffel skrev:cheron skrev:35 min fra Drammen... :-Snill Vaffel skrev:
Adressen er:
Vivestadlinna 32
3175 Ramnes
I følge Pollti så øver hansraymond på takoff...Gammelgutt skrev:Om hansraymond ikke bruker lengre tid enn 35 min, så er det ikke sikkert at andre holder samme tempo som han.cheron skrev:Det ER jo i Andebu området! Spør hansraymond. Han bor i Drammen. Bruker ikke lenge tiden til verksted vårt som også er i Andebu. :)Snill Vaffel skrev:cheron skrev:35 min fra Drammen... :-Snill Vaffel skrev:
Adressen er:
Vivestadlinna 32
3175 Ramnes