Hva skjedde i Oslo i dag?

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
vim
Motorsykkelen din: Ducati Supersport

Hva skjedde i Oslo i dag?

Legg inn av vim »

Satt på restaurant med jobb-gjester i kveld og så mange titalls sykler passere utenfor vinduet og ble veldig nysgjerrig på hva som foregikk i Oslo på MC fronten i dag. Rykket kraftig i kjøremusklene, men lite å gjøre med det, der jeg satt gitt :)
På vei hjem (i 20.00 tiden) ble jeg også innhentet av en gruppe med 8-10 R-sykler (og camobukser :O ), som jeg tidligere så inne i sentrum.
Google og noen nyhetssøk ga meg ingen svar.
Noen som kan stille nysgjerrigheten min?

Eller har jeg rett og slett gått glipp av at de er i gang på Tyrigrava? Facebookgruppene for TG avslører ikke akkurat det, men...
Sist redigert av vim den 20 apr 2016, 21:48, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Hva skjedde i Oslo i dag?

Legg inn av AJ »

Vill gjetning... :skriver
Forberedelse til årets første tur til Tyrigrava?
Var ute å kjørte selv i dag før jeg måtte stikke avgårde på jobb for å hente en kliss ny Mitsubishi Outlander PHEV til testing.
Så ingen Tyrigrava tur på meg...
Hadde vel heller ikke tatt bryet med å turen i dag uansett. Kanskje senere i sesongen, gjerne hvis flere fra MCsiden også tar turen :thumleft .

Brukeravatar
supersic
Motorsykkelen din: SpeedTriple

Legg inn av supersic »

er det noe med camobuksene du reagerer på?

Brukeravatar
vim
Motorsykkelen din: Ducati Supersport

Legg inn av vim »

supersic skrev:er det noe med camobuksene du reagerer på?
Hehe - sikkert en smakssak. Ta det som en alderserklæring herfra. Sikkert kulere om man er 20 enn mine mer enn dobbelt så mange år

Eller som en kollega sa: Stoler ikke på folk i camobukser - umulig å vite hvor du har dem hen :)

EasyRider
Motorsykkelen din: Kawa

Legg inn av EasyRider »

Er nok tyrigrava og noget oppholdsvær med sol gløtt som har lokket ut folket.
Selv var jeg ute i dag sammen med 4 kamerater å kjørte tur.
Først tok vi en tur til tyrigrava også ble den en runde å finne noe mat i Oslo før vi tok turen hjemover til indre Østfold igjen :)

Var helt greit oppmøte på tyrigrava i dag. Og traff mange sykler langs veien.
Blir enda bedre når man kan få kjøpe seg noe drikke og mat på grava igjen. Sukk, hørt rykter om at dem ikke får lov til å starte servering der før i mai. Det er jo helt på tryne.

Men sånn er det nå.
Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------

EasyRider
Motorsykkelen din: Kawa

Legg inn av EasyRider »

vim skrev:
supersic skrev:er det noe med camobuksene du reagerer på?
Hehe - sikkert en smakssak. Ta det som en alderserklæring herfra. Sikkert kulere om man er 20 enn mine mer enn dobbelt så mange år

Eller som en kollega sa: Stoler ikke på folk i camobukser - umulig å vite hvor du har dem hen :)
Lol, kjørte selv i vintercamo bukse i dag :P
Grunnen er at det er kald vind enda og litt kjølig.. Er ikke helt klar med sommer outfiten enda.. og da er det den varme camobuksa som gjelder.. Men jeg kjører jo ikke RRR helle :D PS: trodde ikke det var noen øvre aldersgrense for camobukser...for jeg har passert de dobble 20 åra... :P
Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------

Svar