Hounds skrev:EasyRider skrev:Bjerknez skrev:
Så alle de firesylindrede 600cc jeg har kjørt har vert "kjedelige" og fremstår dermed som "moped" i mine øyne. Men kommer man fra en 125cc (eller en moped) og hopper på en 600cc så vil man jo så klart oppleve nirvana. Alt er relativt :)
@Bjerknez
Alt under 1200ccm er moped!!!

Har du prøvd en suzuki gsxr 1000cc??

Det e noe for seg selv
1300 kubikkere er ofte touring sykkler osv og ser ut som er handla fra en jalla shappe is tyrkia

Hehe både ja og nei. Testa en gsxr 1000 2014 model ca 500 meter..før en idiot fant ut at vikeplikt var noe dritt og kjørte meg ned.
Jeg vil nå ikke si at sykkelen jeg kjører er noe sinke.. og den tar vel de fleste GSXR på streka i hvert fall. I sving så veier den nok for mye.. men overasket hvor fint den tar svinger også.
uansett.. 1000ccm.... moped det
hehe neida, hadde en GSXR 750 i fjor. Vil jo si den gikk skaplig den. Ja skulle du ha bra trøkk så måte du tyne den litt (merk turtall) men eller så var den en go sykkel.
Ikke skapt for å kjøre 50 mil i strekk men. Fryktelig morsom sykkel i svinger
Vi har en CB 500 i garasjen også, som samboeren driver å øvelsekjører på. Ja den har bare 58 hester. Men går fint å ha det moro på den også.. og fordelen er jo at du slipper å passere 200 for å ha det litt moro å tyne ut fra svingene.
@Bjerknez Jo selv den CB500 går bedre en moped.
Så at en 600ccm er moped.. jaja. Hoda MT5¨n jeg hadde når jeg var 16 syntes jeg gikk bra med full trim.. men den hadde stått stile i forhold til en tunge motorsykkel. Og der har du vel forskjellen
Og stor unnskyldning til tråstarter
FredrikE24 Sorry, var ikke meningen å fylle tråden din med søppel. så "back to topic" folkens :)