BMW All-round boots
Scala G9x
Repsett for punktering komplett
Skivelås fra Abus
Alt i alt ca 3900,- Kampanjepris på Scala'n og 15% rabatt på alt i butikken i dag.

lol gjorde det sammevim skrev:Kikket innom MC-Oslo og siklet på S1000R. Akutt vil ha!
Kjøpte..................
.... nytt, sotet visir :)
Byttet ut et ebay visir, som viste seg å være ganske håpløst i motsol, og ser jo nå at originalen er ca. 978 ganger klarere. I tillegg er og blir Pinlock et must mot dugg. En godt investert tusenlapp, selv om det ikke ble en S1000R...
Pinlock er et must ja. Forstår ikke folk som kan kjøre uten. Det dugger jo så fort man puster. Pinlocken på min Schubert C3 Pro forhindrer all dugg. Jeg klarer ikke engang og fremprovosere dugg. Fantastisksupersic skrev:lol gjorde det sammevim skrev:Kikket innom MC-Oslo og siklet på S1000R. Akutt vil ha!
Kjøpte..................
.... nytt, sotet visir :)
Byttet ut et ebay visir, som viste seg å være ganske håpløst i motsol, og ser jo nå at originalen er ca. 978 ganger klarere. I tillegg er og blir Pinlock et must mot dugg. En godt investert tusenlapp, selv om det ikke ble en S1000R...
Jeg flyttet også min pinlock over til nytt visir og det blir ikke tett lengre, (med åpent visir er glippen nederst stor), men dugger ikke uansett, men det er kanskje ikke ment at disse skal kunne fjernes,vaskes og brukes om igjen?vim skrev:Enig, men jeg sliter med å få det til å funke 100% på den andre hjelmen, etter å ha tatt av innervisiret for å pusse bort en flekk på innsiden. Blir ikke skikkelig tett og duggfritt, så det er kanskje bare å bite i det sure eplet og kjøpe ny pinlock... Sårbare greier.Pinlock er et must ja. Forstår ikke folk som kan kjøre uten. Det dugger jo så fort man puster. Pinlocken på min Schubert C3 Pro forhindrer all dugg. Jeg klarer ikke engang og fremprovosere dugg. Fantastisk
Joda. I instruksen til pinlock står det at man kan fjerne og bruke den om igjen. Mener å huske at de faktisk anbefalte å ta den av med jevne mellomrom, uten at jeg er helt sikker på hvorfor..supersic skrev:Jeg flyttet også min pinlock over til nytt visir og det blir ikke tett lengre, (med åpent visir er glippen nederst stor), men dugger ikke uansett, men det er kanskje ikke ment at disse skal kunne fjernes,vaskes og brukes om igjen?vim skrev:Enig, men jeg sliter med å få det til å funke 100% på den andre hjelmen, etter å ha tatt av innervisiret for å pusse bort en flekk på innsiden. Blir ikke skikkelig tett og duggfritt, så det er kanskje bare å bite i det sure eplet og kjøpe ny pinlock... Sårbare greier.Pinlock er et must ja. Forstår ikke folk som kan kjøre uten. Det dugger jo så fort man puster. Pinlocken på min Schubert C3 Pro forhindrer all dugg. Jeg klarer ikke engang og fremprovosere dugg. Fantastisk