Takk for detElruts84 skrev:Veldig kjekt..Lykke til![]()
Elruts
Jeg ser du bor i Fredrikstad. Hadde jeg hatt lappen i fem år sammenhengende så skulle du virkelig ha fått kjørt deg med tanke på øvekjøring, men det er dessverre tre år til jeg får denne goden.Ladsen skrev:Mandag har jeg min første dobbel kjøretime på MC-ryggen. Gleder meg veldig! Noen som har erfaringer å komme med fra første kjøretime? Råd og tips tas imot med takk
Det skal jeg helt klart gjøre! Holder til i EngelsvikenBjerknez skrev:Jeg ser du bor i Fredrikstad. Hadde jeg hatt lappen i fem år sammenhengende så skulle du virkelig ha fått kjørt deg med tanke på øvekjøring, men det er dessverre tre år til jeg får denne goden.Ladsen skrev:Mandag har jeg min første dobbel kjøretime på MC-ryggen. Gleder meg veldig! Noen som har erfaringer å komme med fra første kjøretime? Råd og tips tas imot med takk
Men kontakt meg gjerne hvis du skal ut å øvekjøre med noen og vil ha med flere. Jeg blir gjerne med på tur.
Da er du igang, lykke til.Ladsen skrev:Da har jeg hatt min første dobbelttime på mc-ryggen idag. Var så heldig å starte opplæringen i regnvær ogsåMeeen det var kanskje en nyttig opplevelse!? Det begynte med at jeg fikk prøve meg litt på egenhånd og bli kjent med sykkelen. Noen runder med stoppøvelser etterfulgt av krypkjøring mellom kjegler. Fikk til begge øvelser sånn greit etterhvert
krypkjøringa var en stor utfordring, men det gikk til slutt
![]()
Så var det ikke noe kjære mor, og kjørelærern sendte meg ut i trafikken. Det gikk ganske så bra det også, men fomlet litt i starten da jeg synes det var mye å gjøre på en gang, særlig inn mot kryss![]()
Alt i alt gikk det over all forventning. Satte meg i bilen (tørr) og med et bredt smil og gleder meg til neste time mandag 30.![]()