](./images/smilies/grrr.gif)
Ønsker dere en hyggelig klubbkveld, håper mange legger turen innom....!

Jeg lover å ta en tur så snart MC'en er ute av hiet igjen! Gleder meg alleredecheron skrev:Vi kosa oss! Gode vafler, pølser og masse kaker! Gløgg og pepperkaker... Nok en vellykket kveld. Fikk besøk fra Tønsberg Mc :)
Vi forventer forumbesøk på nyåret folkens!Og spesielt når snøen er borte og vi kan sitte ute med kaffe, bål og grillmat
Enig med A.J, tar også turen en dag MC'en er ute av hiet. Er jo bare noen timer unnaAJ skrev:Jeg lover å ta en tur så snart MC'en er ute av hiet igjen! Gleder meg alleredecheron skrev:Vi kosa oss! Gode vafler, pølser og masse kaker! Gløgg og pepperkaker... Nok en vellykket kveld. Fikk besøk fra Tønsberg Mc :)
Vi forventer forumbesøk på nyåret folkens!Og spesielt når snøen er borte og vi kan sitte ute med kaffe, bål og grillmat
![]()
Flott at dere hadde en fin kveld, folkens!
Hva babler du om?? Du har jo kjøpt deg fin fin vintersykkel! Sees i januarOnsløv skrev:Enig med A.J, tar også turen en dag MC'en er ute av hiet. Er jo bare noen timer unnaAJ skrev:Jeg lover å ta en tur så snart MC'en er ute av hiet igjen! Gleder meg alleredecheron skrev:Vi kosa oss! Gode vafler, pølser og masse kaker! Gløgg og pepperkaker... Nok en vellykket kveld. Fikk besøk fra Tønsberg Mc :)
![]()
Flott at dere hadde en fin kveld, folkens!
sier du som kjører 4hjuls kebabtralle.... :-cheron skrev:Hva babler du om?? Du har jo kjøpt deg fin fin vintersykkel! Sees i januar
Hakke motorsykkel!mekkern skrev:sier du som kjører 4hjuls kebabtralle.... :-cheron skrev:Hva babler du om?? Du har jo kjøpt deg fin fin vintersykkel! Sees i januar
Det koreanske industriavfallet...Onsløv skrev:Containeren min (rettere sagt burde den vært i en) har allerede vært på tunet til Cheron, og den blir aldri å se der igjen....![]()
Det beste er å leve med positive tanker til det motsatte er bevist.AJ skrev:Men akkurat nå er jeg mest spent på eBay selgeren i England... Er han å stole på, tro...Onsløv skrev:Containeren min (rettere sagt burde den vært i en) har allerede vært på tunet til Cheron, og den blir aldri å se der igjen....![]()
![]()
Har vært heldig med eBay kjøp tidligere og håper denne trenden holder seg.