Er mao ikke meningen at dette skal være noen adressedatabase eller hva som helst av annen "kartlegging" - kun bilder og beskrivelser av hvor vi bor, for de som vil.
Bakpå og jeg bor her, enkelt, i skrått terreng rimelige usjenert og landlig:

Bilder er knipset av en fotograf i et småfly som senere sendte en svensk selger hjem til oss for å selge oss et eks. av bildet. Joda, vi falt for bildet og kjøpte dette, som nå henger på veggen til stor glede for de voksne barna våre, som visstnok alltid har drømt om et slikt bilde på veggen...
Ok... syns det er artig jeg også med dette bilder som skal varme ekstra godt når vinteren kommer.
Da er nemlig denne plassen hvor vi fant det for godt å bygge og bosette oss i 1988, et snøhøl av de store

Er flere hundre meter med grusvei fra asfaltert hovedvei opp til huset vårt. Noe som har resultert i at jeg har opplevd å ha punktert to ganger på veien i løpet av de 10 årene jeg har kjørt MC, den tiden jeg har bodd her.
Eiendommen er østvendt med sol fra veldig tidig om morran når dagen er på sitt høyeste. Ikke mulighet for å nyte solnedgangen, men det er like greit på varme sommerdager...
Om behovet melder seg kan jeg bare rusle 100 meter bort i veien til gården jeg kommer fra, sette meg ved bordet og krakken i veikrysset med et glass øl eller vin og nyte solnedgangen og utsikten mot bla Norefjell, langt utover kvelden.