Etter ca 30år frem og tilbake og en haug med sykler, turer. Og det har alltid vært noe i veien for og ikke ta lappen. Så skjedde det mest utrolige i dag, med god kjørerlærer Kent fra Fornebu Trafikkskole gitt meg mye morsomme opplevelser. Det tok 10m med han bakpå utbryter, det var da en nydelig overgang med gass og clutch så han skjønte fort hvor landet lå hen.

Og jeg fikk frie tøyler på banekjøringen hvor jeg står der med en annen elev. Hvor Kent sier, til eleven.. " Du skal trene på, inngang, brems etc, så ser Kent på meg og sier, "Så var det deg da!"

Du bare kjører..

Og fikk utlevert sykkelen til den andre Instruktøren, og tro meg, den sykkelen fikk så det holdt!

Og makan og gøy det var! Så var det bare og bli ferdig med resten av det Obligatoriske, og trippe rundt til Oppkjøringen i dag i pøse regnvær i kjøregård og trafikk. Og inn på kontoret både før kjøregård og etter kjøregård og trippet på kritikk.. Og etter trafikkjøringen inn på kontoret igjen og fremdeles ventet jeg på hva jeg kunne ha gjort og ikke. Sensoren skrev og skrev, jeg trippet og trippet. Nå begynner jeg og bli litt svett, samt er jo dyvåt etter kjøreturen. Og Sensoren plutselig sier, " Vel, jeg kan jo ikke si noe annet at du har bestått!" Og fremdeles ikke noe kritikk.. Gjorde alt feilfritt, alt fra teknisk, kjøregård og trafikk. Og da fikk jeg frem smilet og fortalte han at om du har en dårlig dag på jobben, så tenk på meg, som alltid har hatt dette som en drøm, og drømmen ble endelig virkeligjort!

Enter så mange år! Sa det samme til kjørelæreren min, som jeg fikk veldig god kontakt med og vi skal fremdeles treffes igjen og kjøre sammen. Dette var en utrolig artig, lærerikt, morsom opplevelse og anbefaler Fornebu trafikkskole! Tok en tur isted med Sykkelen og ett A4 ark hvor tilatelsen ligger. Var en merkelig opplevelse, istedenfor og kjøre rundt og være nervøs for hva som står bak neste sving. Og helt klart ta vare på drømmen og ikke miste den. Så er du en Sensor, Kjørelærer som leser dette!? Tusen takk for tålmodigheten, pga dere driver med risikosport, og enkelte av oss er veldig takknemlige for den jobben dere gjør! Mvh Alex H..