guzzidiag ledninger for å koble opp Tuono mot pc og lese av ting
Har nøyaktig samme kabelen selv og kan forsikre deg om at den absolutt holder mål. God kvalitet i motsetning til en del kopier der ute...hakhap skrev:Ikke idag men levert idag
Godt å høreAJ skrev:Har nøyaktig samme kabelen selv og kan forsikre deg om at den absolutt holder mål. God kvalitet i motsetning til en del kopier der ute...hakhap skrev:Ikke idag men levert idag
Hvor kjøpe du den?Tommy Andersen pi skrev:Tomtom rider 400.![]()
Hvilken sykkel og hvor mange km får du ut av de? Jeg vurderer de til neste dekkbytte på min.Toven skrev:Fått bestilt meg et nytt sett Pirelli Anget GT, fortsetter med det som funker :)
Kjører sv650. Litt hardere på bakdekk mtp motorbrems.HeHy skrev:Hvilken sykkel og hvor mange km får du ut av de? Jeg vurderer de til neste dekkbytte på min.Toven skrev:Fått bestilt meg et nytt sett Pirelli Anget GT, fortsetter med det som funker :)
OT: ikke i dag men for en uke siden (venter fortsatt på posten)
http://www.midwestme.com/products.html#Clutch
Kortere clutchhendel som faktisk skal være lettere å presse inn enn orginal til KTMen min
Trengs verktøy til en japse da ?Baffin skrev:Fikk i posten i dag
Og da skal det bli det slik etter hvert, plass til litt verktøy m.m.
Baffin
EL- kjøp, foretrekker å ha noen å gå til om ting ikke fungerer. Kjøpte noe deler til kamera på Lightn box, som jeg fortsatt ikke har mottatt 2 mnd etter. Ingen kundeservice kontakt.sanderA skrev:Hvor kjøpe du den?Tommy Andersen pi skrev:Tomtom rider 400.![]()
OT: Har du noen bilder av sykkelen din som du kunne tenke deg å legge ut en eller annen farge på forumet? Så ut som en en stilig farge.