Ha, den er helt grei. Har ikke så vanvittig mye i mot villblogging at det gjør noe...AJ skrev:Onsløv må lure fælt på hva bloggen hans brukes til når han stikker innom for å sjekke ståa...![]()
var det noen som nevnte... villblogging![]()

Ha, den er helt grei. Har ikke så vanvittig mye i mot villblogging at det gjør noe...AJ skrev:Onsløv må lure fælt på hva bloggen hans brukes til når han stikker innom for å sjekke ståa...![]()
Ja, det var du som nevnte villblogging.AJ skrev:Onsløv må lure fælt på hva bloggen hans brukes til når han stikker innom for å sjekke ståa...![]()
Ser der, jaOnsløv skrev:Fikk SymTec håndvarmerene som jeg kjøpte på på nettet for en god stund siden. Så en helg blir vel disse montert.
Og begge har hel kåpe
Jeg må vel til Bergen for å montere denna saken for Onsløv.. For stemmer ryktene fra hans lokale huskjerring så tar ting tid.. TTT... Kan ikke risikere at han fryser på lankene neste vinter og!AJ skrev:Ser der, jaOnsløv skrev:Fikk SymTec håndvarmerene som jeg kjøpte på på nettet for en god stund siden. Så en helg blir vel disse montert.![]()
Ta gjerne bilder når du monterer Symtec varmerne. Ingenting galt med en Symtec monteringsanvisning til her på Forumet
MadMan skrev:Og begge har hel kåpe