TYRIGRAVA - det er onsdag
Re: TYRIGRAVA - det er onsdag
Fortsatt sånn at Veivesenet/Biltilsynet har tekniske kontroller på innfartsveiene til Tyrigrava? Var der to ganger i fjor, kontroll begge gangene.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Jeg har ofte opplevd nærvær av politiet rundt Tyrigrava, men kontroller av biltilsynet har jeg ennå til gode og oppleve.
Førstkommende Onsdag, noen som henger med til Tyrigrava? Oslo-Drammen møtes i Borregården på Rådhuset i Oslo Kl? Det som passer best for flest? Forslag til tid? 

Mc Oslo Suger!
- Bjerknez
- Kontakt:
Ikke umulig jeg dukker opp. Kjører fra Fredrikstad kl. 16:30 evt. Og er der ca. 17:30.
- Bjerknez
- Kontakt:
Er det noen flere som skal til Tyrigrava i morgen? Kanskje noen fra fredrikstad som vil slå følge innover?
- Kawagutten
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Ta med deg kaffe selv da for jeg tror serveringen er stengt pga sykdom.Blir nok folk der uansett siden det er meldt bra vær og det blir også demokjøring av noen sykler der i morgen.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
- Bjerknez
- Kontakt:
Okay. Blir det demokjøring altså? Av hva?Kawagutten skrev:Ta med deg kaffe selv da for jeg tror serveringen er stengt pga sykdom.Blir nok folk der uansett siden det er meldt bra vær og det blir også demokjøring av noen sykler der i morgen.
-
- Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
BenelliBjerknez skrev:Okay. Blir det demokjøring altså? Av hva?Kawagutten skrev:Ta med deg kaffe selv da for jeg tror serveringen er stengt pga sykdom.Blir nok folk der uansett siden det er meldt bra vær og det blir også demokjøring av noen sykler der i morgen.

Mulig jeg tar meg en tur, pleier det og være bra oppmøte?
kjører fra fredrikstad.
kjører fra fredrikstad.
- supersic
- Motorsykkelen din: SpeedTriple
stappaKawaGreen skrev:Mulig jeg tar meg en tur, pleier det og være bra oppmøte?
kjører fra fredrikstad.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Du tuller, sant?WikingTnT skrev:BenelliBjerknez skrev:Okay. Blir det demokjøring altså? Av hva?Kawagutten skrev:Ta med deg kaffe selv da for jeg tror serveringen er stengt pga sykdom.Blir nok folk der uansett siden det er meldt bra vær og det blir også demokjøring av noen sykler der i morgen.
Benelli er ikke tilbake i Norge, så vidt jeg vet...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Velkommen til oss på MCsiden.no, KawaGreenKawaGreen skrev:Mulig jeg tar meg en tur, pleier det og være bra oppmøte?
kjører fra fredrikstad.

Bjerknez her inne skal visst ta turen i morra. Er fra Plankebyen han også

Han setter sikkert pris på reisefølge.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
Det var en Itali...eh spansk en jaAJ skrev:Du tuller, sant?WikingTnT skrev:BenelliBjerknez skrev:Okay. Blir det demokjøring altså? Av hva?Kawagutten skrev:Ta med deg kaffe selv da for jeg tror serveringen er stengt pga sykdom.Blir nok folk der uansett siden det er meldt bra vær og det blir også demokjøring av noen sykler der i morgen.
Benelli er ikke tilbake i Norge, så vidt jeg vet...

- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Skulle svært gjerne sett at du hadde hatt rettWikingTnT skrev:
Det var en Itali...eh spansk en ja, vi blir fortsatt en minoritet

AJ skrev:Velkommen til oss på MCsiden.no, KawaGreenKawaGreen skrev:Mulig jeg tar meg en tur, pleier det og være bra oppmøte?
kjører fra fredrikstad.![]()
Bjerknez her inne skal visst ta turen i morra. Er fra Plankebyen han også.
Han setter sikkert pris på reisefølge.
Takk for det, har lest en del på forumet i noen måneder. Fikk mc lappen 19 mai så er jo helt fersk i gamet

Bare og si ifra om det blir kjøring fra fredrikstad, jeg er med:)
Ps, er bare 26år og kjører en grønn kawa:) håper det går greit