Definisjon på bar-kultur?
Jeg har stor tro på at tyske fester er veldig bra. Festa litt sammen med noen tyskere på fiske-ferie når jeg kjørte ei runde på Frøya i fjor. Halleluja så mye mat og godt drikke.cheron skrev:Nå snakker vi jaJalmar skrev:Det har du helt rett i. Jeg så liksom for meg ei sånn typisk svigermor i 70 års-alderen med sånne krølle-greier i håret.cheron skrev:Og svigermor er 45Bør være mulig å ha noen venninner i 40 års alderen da ville je mene som AJ så fint hadde sagt..
Bare kjør på Cheron. Hils svigermor fra meg.Var ett par flott damer på festen der i sommer.. Single? Spurte ikke. Var opptatt
Har jeg glemt noen her?cheron skrev:Dah!
Tunet er måka for snø! Kattene har lufta potene og ligger i soffaen nå og koser seg i peisskjæret..
Og jeg? Er dere klare folkens?! En liten førjulsbloggingvillskapgalskap her i Joe Bar Team?
Skål!
Har notert meg;
Jalmar ønsker seg HG
Gammelgutt trenger ny hjelm med plass til øra
Onsløv trenger hjelp til å montere krumkakejern på sykker'n
AJ gleder seg til nytt forumtreff med skinnbuksegjengen
Cheron skal drikke kånjakk
Pollti gir seg over ende over min HG's nydelige utstråling og kaffekunnskap...
Kort sagt.. Det er lørdag
Har ingen definisjon på det, men hovedsaken er at man har en kul tur.cheron skrev:Bar kultur... Hmm![]()
Definisjon på bar-kultur?
Jeg ønsker meg snille barn, men det tror jeg ikke jeg får. Tar en øl til i stedenfor. SKÅLcheron skrev:Har jeg glemt noen her?cheron skrev:Dah!
Tunet er måka for snø! Kattene har lufta potene og ligger i soffaen nå og koser seg i peisskjæret..
Og jeg? Er dere klare folkens?! En liten førjulsbloggingvillskapgalskap her i Joe Bar Team?
Skål!
Har notert meg;
Jalmar ønsker seg HG
Intruder ønsker seg god jul og godt nyttår la jeg merke til..
Villsvin og øl så mye jeg orka å drekke!Jalmar skrev:Jeg har stor tro på at tyske fester er veldig bra. Festa litt sammen med noen tyskere på fiske-ferie når jeg kjørte ei runde på Frøya i fjor. Halleluja så mye mat og godt drikke.cheron skrev:Nå snakker vi jaJalmar skrev:Det har du helt rett i. Jeg så liksom for meg ei sånn typisk svigermor i 70 års-alderen med sånne krølle-greier i håret.cheron skrev:Og svigermor er 45Bør være mulig å ha noen venninner i 40 års alderen da ville je mene som AJ så fint hadde sagt..
Bare kjør på Cheron. Hils svigermor fra meg.Var ett par flott damer på festen der i sommer.. Single? Spurte ikke. Var opptatt
Pils ja.. Har ei kasse stående nede.. Men spare til juleaften kanskje? Får duge med brun drue i dag.. SKÅL!Jalmar skrev:Jeg ønsker meg snille barn, men det tror jeg ikke jeg får. Tar en øl til i stedenfor. SKÅLcheron skrev:Har jeg glemt noen her?cheron skrev:Dah!
Skål!
Har notert meg;
Jalmar ønsker seg HG
Intruder ønsker seg god jul og godt nyttår la jeg merke til..