GhostRider skrev:VFR er V4, ikkje twin. Kanskje VTR du tenker på?
Ja sorry. Er jo v4. Men det Gjør jo ikke saken bedre
Japanske v twin og v4, er I hverfall kjent for å bruke litt mer suppe en tilsvarende kubikk I rekke 4.
Merk jeg sier japanske.. må jo det ellers så får jeg vel en på nakken snart.
Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
Alex-68 skrev:Ps, Ett problem med gamle Vfr, Vf.. Er Kamakslingen. Så du er litt Obs på det..
Skal dere klage på gamle VF'n
Oljetrykket til toppen under 3000rpm er for dårlig, derfor har Dave Dodge i USA kommet med en fix for å få tilstrekkelig smøring og problemet er borte. Solid motor som går mange mil.
GhostRider skrev:Endte opp med VTR. Er utslitt i trynet av å flire så masse.
Gratulerer!
Ikke til å undres over at det brede gliset sitter som klistret med en slik maskin . V2'ere er og blir noe helt spesielt!
Er bare å nyte den tilværelsen !
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering