Med min kroppslengde på 194cm med litt lange bein er den perfekt og den skjermer for vind og er god og varm. Akkurat slik jeg ønsket det. Man merker at med sine 270kg er den litt tyngre å håndtere enn noe mindre, men så fort man triller med motor i gang så går det som en lek. Jeg skal kjøre opp mot 2x40minutter hver dag gjennom tett pendlertrafikk og noen turer rundtom i landet ifm. jobb + kjøring med kamerater, så jeg har nok ikke truffet så veldig dårlig. Herlig bunndrag og dreiemoment over hele registeret og 3400rpm i 100km/t på 6. gir er ikke å forakte. Jeg har flest mil på en K1300GT, og noe mindre på en K1100LT, og har egentlig ikke kjørt mindre sykler før, annet enn div. lettsykler. Før jeg kjøpte K12RSn så prøvesatt jeg en hel del i butikk både her og der, Honda, Suzuki, Kawa og Yamaha i 600-900 klassen, greit nok sikkert et bedre valg, men problemet er de lange beina, jeg følte ikke at jeg fikk plantet meg til sykkelen riktig. Da jeg satt meg opp på en K1200RS første gang, så var alt på plass, da var det et smil om munnen hele veien til nettbanken.
At jeg går rett på sak med en 1200kubikk får man jo ha sine meninger om, men jeg gikk nå rett på sak med en gang, så får man få det litt tyngre i starten, jeg føler uansett at det er en meget snill sykkel å kjøre.
Så var det bare å ta denne lappen

Ettersom jeg er over gjennomsnittet nøye, og ikke kan kjøre den uten ledsager, så har jeg brukt tiden på å plukke den ned, vaske alle deler, skruer, deksler.. helt rene og satt sammen igjen, samt gitt plastikken en real polering