Høres ikke... skal man driste seg til å si... helt profft ut...

Men ingenting å si på resultatet ut fra bildene.
Det fulgte med slike gummipads til å klisre på som skal dempe evt. Støt og vibrasjoner og når jeg dro til stripsene så satt den godt. Men ja, jeg kunne vel tenkt meg en mer solid løsning. Men nå er den montert og da forsvinner den jaggu meg ikke av igjen i mitt eie vertfall, hvis den da ikke blåser av, men det tviler jeg påAJ skrev:Feste med strips...?
Høres ikke... skal man driste seg til å si... helt profft ut....
Passasjer fothvileren.Cutless skrev:Hærlig!
Hva festet du den nederste stripsen på radiator-beskytteren i?
Det er flere produsenter som velger å feste med strips bl.a. Touratech.Bjerknez skrev:Det fulgte med slike gummipads til å klisre på som skal dempe evt. Støt og vibrasjoner og når jeg dro til stripsene så satt den godt. Men ja, jeg kunne vel tenkt meg en mer solid løsning. Men nå er den montert og da forsvinner den jaggu meg ikke av igjen i mitt eie vertfall, hvis den da ikke blåser av, men det tviler jeg påAJ skrev:Feste med strips...?
Høres ikke... skal man driste seg til å si... helt profft ut....
Bare dritt å lese her jo.. Ikke er det spørsmål om forgasser-rens på en gammal Yamaha, eller noe annet vettugt. Bare rør og vas! Huff så kjedelig å lese, bare bajs her!Bjerknez skrev:En viss person her i forumet er jo voldsomt i mot blogger, så da kan jeg ikke la vær å poste et lite innlegg![]()
I dag blir det en liten tur på Høk etter jobb og jeg er nok der i 16:30 tiden. Kommer det kjentfolk så si hei
Haha, den var god Tommas. Så vidt meg bekjent så har vi da ligget ganske så likt de turene jeg har vert med på vertfall. Dessuten så har jeg enda til gode og få bakhjulsløft i sving.Tommas skrev:Synes radiatorbeskyttelsen satt veldig godt med strips på min S1000R, men jeg kjørte relativt sedat i forhold til Bjerknez.
Tror Tommas må forklare denmortenolb skrev:Bakhjulsløft....I sving?