http://www.adressa.no/nyheter/nordtrond ... 873262.ece
2takter som har påmontert effektanlegg med dempevatt som er stivt av uforbrent olje og bensin. Man hører godt når noen har fiklet med mopeden. Litt som noen kommer kjørende på en motorsag på maks turtall.ZZR-Erling skrev:Driten med trimma moped, er støynivået!
Det herligste er når man ligger bak en trimmet moped i 45 der sjaføren sitter prøver å være så lite mistenkelig som mulig i fare for at sivilen er ute på tur. Det hjelper jo lite når det høres ut som man kjører uten potte, halve bakskjermen er smeltet av baneanlegget i "carbon" som stikker ut som en sår tommel, det lukter bensin i en kilometers omkrets og sideskjermen er full av yoshimura, leo vince og speedoptions.no klistremerkerKevinmsR6 skrev:Merker det klør innvendig når eg ligger på terassen i solsteiken og det kommer en maks trimmet moped hylende. De har jo full gass overalt.som royal sier motorsag men uten eksos:)
Liker skiltet ditt. Hva er toppfart på den i slik stand?HeHy skrev:Trimma moped neida
Forøvrig er dette hobbyprosjekter mitt, dere får bare tåle litt lyd mellom 8-23er jo ikke så mye bedre med en Raka rør harley eller noe annet for den saks skyld
Blodtrimma, ca 130-150 med riktig innstillinger og dreving.Royal skrev:Liker skiltet ditt. Hva er toppfart på den i slik stand?HeHy skrev:Trimma moped neida
Forøvrig er dette hobbyprosjekter mitt, dere får bare tåle litt lyd mellom 8-23er jo ikke så mye bedre med en Raka rør harley eller noe annet for den saks skyld
Hoho, utrolig hva man kan presse ut av totakt. Det er vel egentlig ikke en 50 kubikker lenger?HeHy skrev:Blodtrimma, ca 130-150 med riktig innstillinger og dreving.Royal skrev:Liker skiltet ditt. Hva er toppfart på den i slik stand?HeHy skrev:Trimma moped neida