Kom over denne artikkelen som smakte godt til morgenkaffen.
Anbefales: https://www.bikeminds.com/thethrottlest ... -tire-grip
Bra artikkel om veigrep
Re: Bra artikkel om veigrep
Takk for delingen - det var en bra artikkel.
Selv om den ytterligere forsterket følelsen av at jeg har ekstremt mye å gå på, når det gjelder å føle noe som helst av hva som foregår under hjulene :)
For en 48-åring som knapt tør å sladde på tråsykkel, er det lang vei å gå, før knepuckene blir utslitt, for å si det sånn...
Selv om den ytterligere forsterket følelsen av at jeg har ekstremt mye å gå på, når det gjelder å føle noe som helst av hva som foregår under hjulene :)
For en 48-åring som knapt tør å sladde på tråsykkel, er det lang vei å gå, før knepuckene blir utslitt, for å si det sånn...

- Cutless
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Bare hyggelig :)
For min egen del så har det skjedd flere ganger at jeg har fått et dødsgrep på styret og blitt veldig stiv i kroppen hvis jeg kommer litt fort inn i en sving når det er vått. Altså det stikk motsatte av hva man bør gjøre... Så det å tvinge seg til å være helt avslappet, og ikke minst flytte litt på kroppen er ting jeg tar med meg videre fra artikkelen.
For min egen del så har det skjedd flere ganger at jeg har fått et dødsgrep på styret og blitt veldig stiv i kroppen hvis jeg kommer litt fort inn i en sving når det er vått. Altså det stikk motsatte av hva man bør gjøre... Så det å tvinge seg til å være helt avslappet, og ikke minst flytte litt på kroppen er ting jeg tar med meg videre fra artikkelen.
-
OnlineBjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Fant ingenting i den artikkelen som vil gjøre meg til en bedre mc fører.
Yea right..
Yea right..

- Baffin
- Motorsykkelen din: Suzuki V-STROM 650XT, 2015 mod.
vim skrev:Takk for delingen - det var en bra artikkel.
Mye bra info. om både det ene og andre her: Full Kontroll NORSK MOTORCYKKEL UNIONCutless skrev:Bare hyggelig :)

Baffin
Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die.
- Geiroe
- Motorsykkelen din: Honda VF1000F2 (85)
Men det er like ubehagelig å havne på litt grus på asfalten hver gang, selv om du vet du har mye å gå på.
For egen husk. Dekkskift PR3, service 103650
Om ikke man begynner å klatre på sidene og den slags, er det nu hvertfall greit å bli påminnet at ferskt regn er glattest.
-
OnlineBjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Det kommer vel helt ann på mengden/type grus og hvordan den er "dandert" i veibanen?ZZR-Erling skrev:Om ikke man begynner å klatre på sidene og den slags, er det nu hvertfall greit å bli påminnet at ferskt regn er glattest.