Min Samsung S6 Edge lades fra 0-100% på litt over en time med hurtigladeren og normalt så har jeg rundt 60% igjen av batteriet når jeg legger meg på kvelden/natten. Wifi/posisjon/Bluetooth/mobildata etc. er alltid aktivert (selv om jeg sikkert kunne slått av Bluetooth da jeg kun bruker denne når jeg kobler den til min G9x. Jeg sjekker stadig mail og bruker den noenlunde aktivt.
Samsung S7 Edge hat enda større batteri (1000mAh større) samt er vanntett og LITT større skjerm så jeg vurderer å kjøpe meg denne, men så langt er jeg strålende fornøyd med S6 Edge etter å ha eid en iPhone i alle år.
iPhone hadde jeg heller ikke noe problemer med men det er to ting som jeg får kreft av når det kommer til iPhone eller apple produkter generelt og det ene er mangelen på og kunne personligjøre feks. hjemskjermen. Her må alle ikoner ligge som perler på en snor og noe så simpelt som å legge disse utenom "rutenettet" er helt umulig. Det funker, men er gørr kjedelig.
Så hater jeg også apple sin synkroniseringstjeneste. Den har jeg aldri blitt klok på. Det var en fryd og gå fra denne til Google Photo da Google Photo kan brukes over begge plattformer og Google Photo gir deg ubegrenset med lagring av bilder. Synkroniseringstjenesten til Apple var også vannvittig treig.
Var rett og slett en befrielse med en Android telefon