Haha. Nydelig! Jeg har hatt min Z2 i litt over to år. Den er riktignok knust bak, men det er jo av liten betydning. Har hatt to iPhones, en samsung og Z2, ingen skjermer knust. Har mistet telefoner fra to meter og rett ned i asfalt, ned på betong, med skjermen rett i en alu-list, badegulvet(fliser) og tilogmed kasta den veggimellom(forbanna på x'en )gorbys skrev:Har knust 6 skjermer siste 7 månedene, på henholdsvis xperia Z, z1 og z2.mortenolb skrev:Skjønner ikke hva dere skal med dissa "skal så mye mer til å knuse"-skjermene. Jeg har fortsatt ikke klart å knuse skjermen på en tlf, på tross av at jeg har mista de på asfalt, fliser, ned trapper osv.
Er visst gorilla glass det og så voldsomt imponert er eg ikkje. Men så klart, dei færreste tåler å bli overkjørt av ei mekanikertralle, spidda av ei skapdør, most av et bilratt og en fløy med skjermen først i betongen.... Kanskje eg skulle være litt meir forsiktig framover
Dog: Xperia er kjent for å knuse av seg selv. Noe med temperaturforskjellene som gjør at skjermen kan sprekke opp mens den ligger stille!