Tur til Speed MC i morgen 6.juli?

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Kontakt:

Tur til Speed MC i morgen 6.juli?

Legg inn av Bjerknez »

I morgen tidlig (Ja jeg har ferie) setter jeg kursen mot Speed MC i Sandefjord. Jeg kjører nok i 08:00 tiden. Hvis noen vil slå følge eller dukke opp på Speed så gi beskjed så tar vi en kaffekopp :thumleft

Jeg skal bare få et stempel i service boka som jeg glemte sist jeg var der så ikke noe stort ærend for min del. Været har også meldt bra. Vertfall på formiddagen.

Jeg tar Horten fergen over.

KiMedic
Motorsykkelen din: KTM 390 Adventure SW
Kontakt:

Re: Tur til Speed MC i morgen 6.juli?

Legg inn av KiMedic »

Bjerknez skrev:I morgen tidlig (Ja jeg har ferie) setter jeg kursen mot Speed MC i Sandefjord. Jeg kjører nok i 08:00 tiden. Hvis noen vil slå følge eller dukke opp på Speed så gi beskjed så tar vi en kaffekopp :thumleft

Jeg skal bare få et stempel i service boka som jeg glemte sist jeg var der så ikke noe stort ærend for min del. Været har også meldt bra. Vertfall på formiddagen.

Jeg tar Horten fergen over.
Ole-Petter du handlet av?
KTM SX65 (mx), 2015 (Guttungen sin)
(X)-BRP CAN-AM Outlander 570 (atv), 2020
(X)-BMW F650 (Funduro), 1996
(X)-Yamaha MT07, 2016

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

Aner ikke. Sykkelen kjøpte jeg på Leeres i Fredrikstad men hadde 10000km servicen på Speed. :)

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

Da er det snart bysselalle her. Tenker jeg kjører av gårde i 08:00 tiden i morgen tidlig. (Ja jeg trives med å kjøre tidlig på morgenen) Svar i denne tråden eller send meg PM hvis noen vil henge seg på eller møte meg langs veien. Sjekker denne tråden før jeg kjører hjemmefra i 08:00 tiden.

Svar