Nylig brukt de selv til å bestille noe kjemikalier og en depotstøtte.
Jeg leste de miksede erfaringene og visste selv hva jeg la ut på.
Det tok 2 dager å bekrefte, plukke og sende pakken. Det er egentlig ikke helt 2016, men det kunne ha vært verre.
Når pakken først var i posten så gikk det ganske så fort. Det er vel første gang noen har sagt det om posten Norge

Jeg fikk sporingsnummer som egentlig var overflødig da den bare var aktiv de 24 timene pakken var i norge. Da jeg hentet den virket den veldig lett for å inneholde alt sammen av kjemikalier + depotstøtte.
Når jeg åpnet pakken manglet støtten. På pakkslippen stod det at den var med.
Jeg sendte så en mail til kundeservice der jeg fikk autosvar at srespons innen 48 timer kunne for tiden ikke garanteres grunnet stor pågang.
Dagen etter fikk jeg nytt sporingsnummer og 2 timer senere fikk jeg melding på mobilen at det hadde kommet enda en pakke til meg.
Det var depotstøtten i egen pakke. Måtte da beklage meg ovenfor kundesupporten da jeg fikk svar noen timer senere at sendingen var todelt.
Alt i alt kunne det ha vært verre, men det er monn for forbedringer hos XLmoto.
Jeg synes det blir litt rot med at de ikke opplyste om at bestillingen deles opp i flere pakker. De har et websidedesign som virker dårlig optimalisert og plukktiden er noe langt.
Ellers så var prisene gode, produktene godt pakket og alt kom fram uskadet relativt raskt.